آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 مهر ماه 1400 = 20-10 2021

فقر؛ خودسوزی یک نفر در مقابل ساختمان بنیاد "شهید"

فرزند یکی از جان باختگان جنگ ایران و عراق، به دلیل بیکاری و مشکلات معیشتی، در مقابل ساختمان اداره‌کل “بنیاد شهید” استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در یاسوج، خودسوزی کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از عصر جنوب، روز سه شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰، فرزند یکی از جان باختگان جنگ ایران و عراق، به دلیل مشکلات معیشتی و بیکاری، در مقابل ساختمان اداره‌کل “بنیاد شهید” کهگیلویه و بویر احمد، خودسوزی کرد.

بر اساس این گزارش، حاضرین در محل، علت اقدام این شهروند را بی توجهی مسئولان در خصوص مطالبه وی مبنی بر درخواست وام اشتغال از بنیاد مذکور عنوان کرده اند.

موسوی مدیرکل “بنیاد شهید” استان کهگیلویه و بویراحمد، در این خصوص مدعی شد: این فرد صبح امروز به اداره‌کل “بنیاد شهید” استان مراجعه کرد و به پشت بام ساختمان اداره رفت تا خود را از ارتفاع ساختمان به پایین بیندازد؛ او اعلام کرد که مشکلش بیکاری است و همکارانمان او را از اقدام به خودکشی منصرف کردند و به این شهروند قول مساعدت در خصوص رسیدگی به مطالبه اش را دادند، اما این فرد از ساختمان بیرون رفت و نیم ساعت بعد در حالی برگشت که جلوی درب ساختمان اقدام به خودسوزی کرد.

بنابر این گزارش، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این موضوع دستور رسیدگی به این واقعه و برخورد با خاطیان را صادر کرده است.

این فرد هم اکنون در بخش سوانح و سوختگی یکی از بیمارستان های این شهر بستری است.

در این گزارش، اشاره ای به هویت این شهروند نشده است.



اردلان October 20, 2021 09:07 AM

خود سوزی و یا خودکشی توسط همیهنان جان به لب رسیده در برابر ظلم و جور رژیم کاریست بس اشتباه که تاثیرات مخرب آن بر روحیه آسیب دیده اکثریت جامعه بزرگ ایران به مراتب بیشتر خواهد بود!
بهترین راه اتحاد همیهنان بایکدیگر و حمایت از معترضین در خیابانها و در صورت امکان به آتش کشیدن جان و مال مسئولین جنایتکار و غارتگر رژیم خواهد بود!
چرا خود سوزی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: