آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 مهر ماه 1400 = 20-10 2021

آمریکا؛ باید ترسِ حکومت ایران از خودمان را احیا کنیم

یک مشاور سابق آمریکایی تاکید کرد که واشنگتن برای اینکه به دیپلماسی یک شانس بدهد باید رژیم ایران را بترساند

به گزارش ایسنا، دنیس راس از مشاوران باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که باید ترس رژیم ایران از آمریکا بازگردانده شود

وی در توئیت خود نوشت: ایران با مذاکرات به عنوان یک امتیاز به ما رفتار می‌کند. این کشور تصور می‌کند که بازی کردن با ترس از برنامه هسته‌ای اش باعث پذیرش طرح "بیشتر در برابر کمتر" خواهد شد، یعنی رفع تحریم‌های بیشتر از آنچه در برجام آمده است و ایران نیز در ازا امتیازهای کمتری خواهد داد.

این مقام پیشین آمریکایی در ادامه نوشت: برای اینکه به دیپلماسی شانس بدهیم باید ترس ایران از خودمان را احیا کنیم.

در همین حال برخی سناتورهای آمریکایی در دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که به واشنگتن سفر کرده است، خواستار اقدامات قاطع در قبال رژیم ایران شدند.

وزیر خارجه آمریکا نیز در دیدار با گروسی گفت که رژیم ایران باید به تعهدات راستی آزمایی هسته‌ای عمل کند و با توقف اقدامات تحریک آمیز هسته‌ای، به دیپلماسی بازگردد.

از سوی دیگر نماینده انگلستان در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رژیم ایران باید همه اقدامات مغایر با برجام را معکوس کند و بدون تأخیر به تبعیت کامل از آن برگردد

وی گفت: بی‌ثباتی در خاورمیانه و فراتر از آن، با عدم پایبندی سیستماتیک رژیم ایران به تعهدات برجامی تشدید می‌شود. رژیم ایران باید همه اقدامات مغایر با توافقنامه را معکوس کند و بدون تأخیر به پایبندی کامل به برجام بازگردد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: