آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 مهر ماه 1400 = 21-10 2021

یکی از شکنجه گران خمینی به درک واصل شد+عکس

داوود رحمانی همکار لاجوردی و شکنجه گر زندان قزل‌حصار در دههٔ۶۰ که سازنده محفظه‌های قبر برای شکنجه زندانیان سیاسی به‌ ویژه زنان بود، در ۷۶ سالگی در اثر بیماری به درک واصل شد.

این لمپن چاقوکش به مدد معجزه‌ی «انقلاب اسلامی» در مردادماه ۱۳۶۰ به ریاست یکی از بزرگترین زندان‌های جمهوری اسلامی رسید و در این راه همسر و برادرش نیز او را همراهی می‌کردند.

حاج داوود رحمانی به اقتضای زندگی در محله‌‌ای که نگرش‌های دینی به طور سنتی در آن جریان داشت و بعدها یکی از پایگاه‌های رژیم و باندهای جنایتکار آن شد، جذب تبلیغات حکومتی شد و به سیاست و مذهب روی آورد.

او به لحاظ خاستگاه فکری و پایگاه طبقاتی به طیف لمپن‌های دادستانی بیشتر نزدیک بود تا به مؤتلفه و متدینین سنتی رژیم.

خودش نیز به این حقیقت اذعان داشت و همواره تأکید می‌کرد که «انقلاب اسلامی» او را از ورطه‌ی نابودی نجات داده و به راه رستگاری کشانده است و از این بابت وامدار «انقلاب» و «اسلام» است.



امیر October 21, 2021 03:12 PM

زندانها رو بخصوص در دهه شصت برخی از ساکنین شرق و جنوب شرق تهران اداره می کردند، این پلید اهل خیابان شهباز، سابقا آهنگر و یکی از بی رحم ترین شکنجه گران بود که اتفاقا در روش شکنجه نوآوری می کرده و صاحب سبک شناخته می شده، روانش در عذاب، باید می ماند و روزی در دادگاه صالح مکافات اعمال زشتش رو می دید

گزارش یا اعتراض به این نظر


shapour ezazi October 22, 2021 04:40 AM

البته که جمهوری اسلامی، تمامی لمپن ها و جنایت پیشگان را از ورطه نابودی نجات داده و به نان و آبی رسانده بطوریکه اگر فردی در نقطه ای از این دنیای پهناور، مرتکب جنایت، سرقت و یا عمل شنیعی در حق جامعه و انسانیت مرتکب شود،، فقط میتواند برای نجات خود،، به جمهوری جنایتکار اسلامی ایران پناهنده شود
بدین جهت کشور عزیزمان پناهگار و جولانگاه کلیه جنایتکاران گشته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: