آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 آبان ماه 1400 = 27-10 2021

از کار افتادن پمپ‌بنزین‌ها؛ تازه شروع بازیه خامنه‌ای!+فیلم

رئیس کانون جایگاه‌داران در مورد واکنش مردم به حمله سایبری دیروز و از کار افتادن پمپ‌بنزین‌ها و تشکیل صف‌های طولانی ماشین در شهرهای مختلف به صداوسیما گفت: اعتراض دیروز مردم، معنوی و معرفتی بود!

این در حالیست که از کار انداختن جایگاه های فروش بنزین و اخلال در سوخت رسانی در ایران، رژیم حاکم را هراسناک و به دست و پا انداخته است.

رادیو پیام اسرئیل در گزارشی گفت: اختلال شدیدی که روز سه شنبه در امر سوخت رسانی در سراسر ایران اتفاق افتاد، و تا هنگام تنظیم این خبر همچنان ادامه دارد، برای حکومت یک امر شرم آور و وخیم است و آموزه های بسیار دارد که می توان روشن کننده مسیر ادامه خیزش مردمی و همچنین سرنوشت محتوم رژیم باشد.

به هم ریختن خدمات سوخت رسانی، که از نظر وخامت، در حکومت اسلامی سابقه نداشته، و کوتاه مدتی پیش از انقلاب را به یاد می آورد که اعتصاب کارگران نفت، زندگی را در سراسر ایران مختل کرد، نشان آن است که مردم با هوشمندی بسیار عمل می کنند و رژیم دیگر نخواهد توانست با فرستادن شماری از مزدوران بسیجی و لباس شخصی و گشودن آتش به سوی معترضین، مردم را بترساند و پایه های استبداد و ستمگری خود را همچنان محکم نگاه دارد.

نکته دیگر آن است که رژیمی که اسرائیل را به نابودی تهدید می کند و در کشورهای خاورمیانه لاف قدرت می زند، تا چه حد در برابر حملات سایبری ناتوان و آسیب پذیر است. سپاهی علی شمخانی در این هفته تهدید کرد که اگر اسرائیل به تاسیسات هسته ای رژیم حمله برد، “رژیم صهیونیستی هزاران میلیارد دلار خسارت خواهد دید”. ولی حوادث روز سه شنبه به وضوح نشان داد که رژیم این یاوه گویان، تا چه حد خود در معرض خطر قرار دارد.

واقعیت قابل توجه دیگر آن است که تلاش رژیم برای خاموش کردن فریاد حق خواهانه مردم ایران، برقراری رژیم اختناق خبری، به زندان انداختن خبرنگارانی که با شهامت بسیار، واقعیات را گزارش می کنند، از این پس امکان پذیر نیست و پدیده ای به نام “شهروند – خبرنگار” با هوشمندی بسیار در سراسر ایران رواج یافته و مردم با استفاده از تلفن های هوشمند و با توانایی بسیار، رویدادها را لحظه به لحظه فیلمبرداری و گویندگی می کنند و به بیرون از کشور می فرستند تا از رسانه های فارسی زبان برون مرزی پخش شود.

فیلم زیر: این تازه شروع بازیه خامنه‌ای..




www.youtube.com/watch?v=A_D9Jahi9JA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Kyeos October 27, 2021 12:50 PM

کار خودشونه میخوان بنزین را گران کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: