آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 آبان ماه 1400 = 04-11 2021

یورش وحشیانه ماموران و بازداشت خانواده ستار بهشتی

در آستانه سالروز جان باختن ستار بهشتی ساعاتی پیش وحوش خامنه‌ای اعضای خانواده او را با ضرب و شتم بازداشت کردند. مأموران امنیتی با یورش به منزل خاننواده بهشتی ضمن بازرسی و جمع‌آوری لوازم ارتباطی آنان همه اعضای خانواده را بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

به گزارش «بنیاد ستار بهشتی»، ساعاتی پیش هنگام یورش ماموران امنیتی به منزل سحر بهشتی، خواهر ستار ‌ضمن بازرسی و جمع آوری لوازم ارتباطی این افراد، مصطفی اسلامی همسر سحر بهشتی که به رفتار ماموران با همسر و مادر همسرش اعتراض کرده بود، توسط نیروهای امنیتی مورد «ضرب و‌شتم شدید» قرارگرفته و بازداشت شده است.

این گزارش می‌افزاید: «در زمان یورش ماموران و ایجاد رعب و وحشت، گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، دچار حمله قلبی شد و برای لحظاتی قادر به تنفس نبود. همچنین ماموران از رساندن دارو به گوهر عشقی توسط دخترش، سحر بهشتی، جلوگیری کرده و با هتاکی و فحاشی او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.»

یادآوری می شود روز ۱۳آبان ۱۳۹۱، ماموران خامنه‌ای، ستار بهشتی کارگر آزاده و شجاع را که به جرم انتقاد از رهبر جمهوری اسلامی دستگیر کرده بودند زیر شکنجه به قتل رساندند.

مادر ستار چند روز پیش در آستانه سالروز جان باختن فرندش در ویدئويی خطاب به خامنه‌ای گفت: از روزی که سرکار آمده «مملکت» را «ویران» کرده و نفرین می کند: خامنه‌ای، الهی به داغ فرزندانت بنشینی...



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: