آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 آبان ماه 1400 = 06-11 2021

حکم اعدام در تهران به بهانه رابطه خارج از ازدواج

خبرگزاری هرانا – دو شهروند زن و مرد در تهران به اتهام رابطه خارج از ازدواج تحت عنوان “زنای محصنه”، توسط شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک این استان به اعدام محکوم شدند. حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه شرق، دو متهم در تهران توسط شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک این استان به اعدام محکوم شدند.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده از ۲۴ دی‌ماه سال ۹۹، به‌دنبال شکایت زن جوانی به نام مریم آغاز شد.

این زن که به پلیس آگاهی رفته بود، از همسرش به نام میثم و زن جوانی به نام ساره شکایت کرد و مدعی شد: مدتی بود به رابطه همسرم و یک زن جوان مشکوک شده بودم تا اینکه مدارکی به‌ دست آوردم که نشان می‌داد آنها با هم رابطه دارند.

با این شکایت دستور جلب صادر و دو متهم بازداشت شدند. میثم متهم ۲۷‌ ساله داشتن هر گونه رابطه‌ای را رد کرد.

ساره ۳۳‌ ساله متهم دیگر این پرونده به مأموران گفت: من همسر دارم. سال ۹۲ ازدواج کردم و حالا پسری چهار‌ساله دارم. مدتی قبل با میثم آشنا و به او علاقه‌مند شدم. من و میثم نیمه‌شب به خانه مجردی او رفته بودیم که ساعت هشت صبح توسط مأموران دستگیر شدیم.

در این میان پدر‌ همسرش ساره به اتهام “زنای محصنه” از این زن و مرد شکایت و برایشان تقاضای اشد مجازات را مطرح کرد. پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه زن جوان جرمش را نپذیرفت و گفت: من با میثم فقط رابطه دوستانه داشتم. میثم نیز اتهام “زنای محصنه” را نپذیرفت.

در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدارک‌ موجود در پرونده هر دو متهم را به‌ اتهام “زنای محصنه” به اعدام محکوم کردند. پس از اعتراض متهمان به این حکم، پرونده در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات حکم اعدام این ۲ متهم را تأیید کردند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: