آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 آبان ماه 1400 = 17-11 2021

تازه ترین جنایت پاسداران شکنجه گر خامنه ای + عکس

سازمان حقوق بشری هه‌نگاو اواخر شهریور ماه امسال گزارش داده بود که دو نفر از پنج شهروند کُرد که اوایل شهریور در شهرستان نقده بازداشت شده بودند، زیر شکنجه نیروهای اطلاعات سپاه ارومیه جانباخته‌اند که این خبر رسماً به خانواده های آنها اعلام شد

برپایه گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، اطلاعات سپاه پاسداران نقده پس از احضار خانواده هر یک از اسعد رامین و داوود رحیمی ۳۵ ساله که اوایل شهریور ماه امسال بازداشت شده بودند، به با نشان دادن تصاویر جنازه‌های این دو به خانواده‌های آنها اعلام کرده‌است که این دو جانشان را از دست داده‌اند.

سازمان حقوق بشری هه‌نگاو در تاریخ ۲۹ شهریور ماه امسال با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که اسعد رامین و داوود رحیمی برادر زن اسعد زیر شکنجه نیروهای اطلاعات سپاه در ارومیه جانشان را از دست داده‌اند.

به گفته یک منبع مطلع، خانواده این دو خواهان تحویل جنازه‌های اسعد و رامین شده‌اند که در جواب به آنها گفته شده "جنازه‌ای در کار نیست و تنها همین کافی است که بدانید آنها دیگر زنده نیستند". نهادهای اهمنیتی همچنین خانواده این دو شهروند را تهدید کرده اند که حق برگزاری مراسم ختم را ندارید."

هه‌نگاو پیشتر گزارش داده بود که اتومبیل این دو شهروند در حین بازداشت توسط نیروهای سپاه به رگبار بسته شده و اسعد از ناحیه ران زخمی و داوود نیز مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفته است.

این دو شهروند پس از بازداشت و در حالی که زخمی بوده‌اند به بازداشتگاه اطلاعات سپاه در ارومیه منتقل شده و از کلیه حقوق یک زندانی و حق درمانی محروم بوده‌اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: