آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 آبان ماه 1400 = 18-11 2021

برجام؛ طرح اروپا و آمریکا براى توافق موقت با رژیم ایران

شبکه خبری اکسیوس در گزارشی نوشت؛ متحدان اروپایی آمریکا ایده توافق موقت با رژیم ایران را پیش کشیده‌اند و اسرائیل نیز از طریق آمریکا در جریان این ایده قرار گرفته است.

به گزارش برنا، مشارو امنیت ملی آمریکا اخیراً همتای اسرائیلی خود را در جریان ایده توافق موقت که هدف آن زمان خریدن طرف‌های غربی در مذاکرات با رژیم ایران است، قرار داده است.

بر اساس ایده توافق موقت، آمریکا و متحدانش در برابر متوقف کردن هریک از گام‌های هسته‌ای از سوی رژیم ایران (مثلاً توقف غنی‌سازی 60 درصدی)، بخشی از منابع مالی مسدود شده را آزاد خواهند کرد و یا معافیت‌هایی را برای ورود کالاهای بشردوستانه به ایران در نظر خواهند گرفت.

مشاور امنیت داخلی اسرائیل با ایده توافق موقت مخالفت کرده و در عوض خواستار تلاش آمریکا و متحدان اروپایی‌اش برای صدور قطعنامه علیه رژیم ایران در نشست هفته آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شده است.

بنا براین گزارش، اسرائیل مخالفتش را با هرگونه توافق موقت با رژیم ایران اعلام کرده و گفته است که هر توافق موقتی با تهران به توافقی دائمی تبدیل خواهد شد که باعث می شود تا بتواند زیرساخت‌های هسته‌ای و ذخائر اورانیوم خود را توسعه دهد.

اخیرا در گزارشها گفته شده بود که نخست وزیر اسرائیل حاضر به دیدار و گفتگو با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در باره این طرح نشده بود.



اردلان November 18, 2021 11:03 AM

در قسمتهای آخر داستان در برجام فیلم نامه نویس تلاش دارد هر چه زمان بجلوتر رود نقابها را از روی چهره بازیگران خود بردارد تا اینگونه بتواند با اجرای نمایشات هیجان آور در هر قسمت از این سریال بلند شنوندگان و بیندگان خود را جذب سناریوی از پیش طراحی شده خود نماید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: