آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 آبان ماه 1400 = 21-11 2021

چرخاندن زندانی برهنه در زندان/تراشیدن سبیل زندانیان

مسئولان زندان ساوه یک زندانی مهریه را بخاطر وارد کردن قرص به زندان برهنه کردند و مقابل سایر زندانیان چرخانده‌اند

حجت‌الاسلام محمدسبزی، نماینده ساوه و زرندیه در گفتگو با "قانون" صحت این واقعه را تایید کرد و گفت که این اقدام درستی نبوده و حواشی ایجاد کرده‌است.

این نماینده مجلس ادامه داد: با رییس دادگستری در این‌باره گفتگو داشته و او قول پیگیری و برخورد با خاطیان را داده‌است.

محمدسبزی با اشاره به اینکه در زندان افراد مختلفی حضور دارند تاکید کرد: شاید زندانی مهریه یا خلافکار در زندان باشند ولی نباید برخوردهایی برخلاف کرامت انسانی با آن‌ها صورت بگیرد.

نماینده ساوه تاکید کرد: این اقدام زشت و غیراخلاقی بود و نباید این اتفاق می‌افتاد و اقدام نامناسب مسئولان زندان رییس کل دادگستری را هم ناراحت کرده بود.

وی افزود: سال گذشته نیز سبیل زندانیان اهل حق را که برای‌شان قابل احترام است تراشیده بودند و مشکل ایجاد شده بود.

وی در پایان اضافه کرد: این حرکات جو روانی جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و مسئولان باید با تدبیر برخورد کنند زیرا این اقدامات مناسب نیست..




حقیقتگو November 21, 2021 06:21 PM

خامنه ای افسرده بنظرمیرسد ومشاورش وی ازوی می پرسد جناب رهبردلیل افسرده گی تان چیست ؟ ازقراداد ایران فروشی به چین کمونیست که خمینی حتی ازکمونیست وبی دین ها متنفربود دچارافسردگی شده اید ویا از قرارداد باروسیه که منابع نفتی وگازی دریای خزررا به انها بخشیدید؟ خامنه ای میدهد درهردومورد فرای تصورخوشحالم که خسارتی جبران ناپذیربه ایرانی ها زده ام که درباتلاق فقروزجردست وپا بزنند وبوئی ازرفاه وازادی هم به مشامشان نرسد پس دلیل افسرده پادشاه طالبان شیعه چیست؟ دلیلش آنست که چرازودتربه شخصیت وخلاقیت اکبرخرمدین درکشتن پی نبردم وبه ریاست سپاه و زندان اوین منصوبش نکردم آیت الله خلخالی وقاسم سلیمانی درخواب به سراغم آمدند که بله اکبرخرمدین چقدرمی توانست خوشایندتان باشد که توجهی به وی نکرده بودم! حیف شد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: