آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 آبان ماه 1400 = 21-11 2021

فیلم؛ تجمع در تهران با شعار مرگ بر جمهوری اسلامی

فیلم زیر: تجمع اعتراضی خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی هم‌زمان با برگزاری دادگاه نمایشی در تهران با شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر جمهوری اسلامی

همزمان با برگزاری دادگاه نظامی متهمان شلیک به هواپیمای اوکراینی در تهران، خانواده قربانیان این پرواز در مقابل محل برگزاری دادگاه تجمع کردند.

مأموران امنیتی در وحشت از گسترش اعتراض ها خانواده‌ها را در محاصره کردند. خانواده جانباختگان رودر روی نیروهای سرکوبگر انتظامی شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر جمهوری اسلامی سر دادند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشتند جمهوری اسلامی از پدرانی که سوختن فرزندانشان در آسمان ایران را به چشم دیده‌اند، از مادرانی که چیزی برای از دست دادم ندارند، وحشت دارند و برای آنان قشون کشی کرده‌اند.

خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی، خواستار محاکمه عاملان اصلی فاجعه انهدام هواپیما توسط موشک های سپاه پاسداران هستند.




www.youtube.com/watch?v=MoN0rnLb9Cc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا November 21, 2021 05:19 PM

این سرداران جنایتکار که دست کثیفشان در کاسه پر از خون جوانان وطن آست که از اخوند های فاشیست جانی ترتیب داده شده باید بدانند که این جنایتکاران اس اس واس ا به زودی در دادگاه ملت ایران خواهند بود
اینها در تمام جنایات اخوند ها شریک بوده و هستند , تجاوز ها به بانوان ایران زمین , کشتن هزاران کودک و زن و مرد بی سلاح در کف خیابان ها و زندان ها , دذدی قاچاق گری در سطح وسیع , شکنجه و کشتار اذادی خواهان , اینها اتهاماتی است که ملت ایران در دادگاه فریاد خواهد زد
کثافت های نازی جواب سربازان دلیر اسرائیل را بدهید و نه یک هواپیمای بی سلاح را با کودک و زن و مرد را با موشک سرنگون کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: