آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 آذر ماه 1400 = 22-11 2021

فیلم؛ شعار شهرکرد: زاده سرچشمه‌ایم، تشنه‌ایم تشنه‌ایم

امروز، اول آذر همچون روز گذشته، شمار زیادی از شهروندان استان چهارمحال و بختیاری با حضور در خیابان‌های شهرکرد نسبت به پروژه‌های انتقال آب در این استان اعتراض کردند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعتراضی شعار می‌دهند "اینجا چهارمحاله، بردن آب محاله" و "زاده سرچشمه‌ایم، تشنه‌ایم تشنه‌ایم" (فیلم زیر)

روز گذشته یکی از معترضان با اشاره به این‌که مسئولان استان تا به حال صد بار وعده داده اما عمل نکرده‌اند، فریاد می‌زند: این مردم دیگر از پا نمی‌نشینند.

در همین حال دولت رئیسی در وحشت از گسترش اعتراضات اقدام به انتصاب یک پاسدار به‌عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری کرده است.

خبرگزاری حکومتی برنا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت رئیسی نوشت: «در جلسه‌ای که به ریاست ابراهیم رئیسی برگزار شد، «غلامعلی حیدری» از سوی هیأت وزیران به‌عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری تعیین شد.

پاسدار غلامعلی حیدری که از سوی رئیسی به‌عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب شده است کارنامه‌ای از جنایت به‌عنوان، فرمانده پیشین سپاه پاسداران در اصفهان و چهارمحال و بختیاری، معاون بسیج و معاون سازمان پدافند غیرعامل را یدک می‌کشد.




www.youtube.com/watch?v=UsDlNkp-Bfw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: