آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 آذر ماه 1400 = 22-11 2021

کتک خوردن یک فضول دیگر رژیم خامنه ای در مشهد

دخالت یک فرد تحت عنوان “امر به معروف” به نوع پوشش دو زن در یک خودرو در یکی از خیابان های مشهد، به بروز درگیری انجامید. با دستور معاون دادستان ثامن، ۸ شهروند بازداشت شدند. کارشناسان بسیاری همواره مسئله امر به معروف را دخالت در حوزه شخصی زندگی افراد و متضمن رواج بی قانونی و خشونت دانسته و نسبت به آن هشدار داده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دخالت یک فرد تحت عنوان امر به معروف در شیوه پوشش دو شهروند در مشهد باعث بروز درگیری شد.

بر اساس این گزارش، پنجشنبه ۲۰ آبان ماه، فرد مضروب حین تردد در بولوار سجاد و عبور از مقابل خیابان بهارستان ۱۰ در مشهد، تحت عنوان “امر به معروف” در چگونگی پوشش دو شهروند زن در یک خودرو، که در آنجا حضور داشته است، دخالت کرده و این اقدام وی، منجر به درگیری با دو نفر از سرنشینان مرد شده است.

در این گزارش آمده است، به دنبال شکایت فردی که خود را “آمر به معروف” معرفی کرده به دستور معاون دادستان در دادسرای ثامن، مأموران پلیس امنیت اخلاقی ۸ شهروند را بازداشت کرده و پرونده آنها به دادسرای ثامن ارسال شد. خودروی این شهروندان نیز توقیف و به مقر انتظامی منتقل شده است.

کارشناسان بسیاری همواره مسئله امر به معروف را دخالت در حوزه شخصی زندگی افراد و متضمن رواج بی قانونی و خشونت دانسته و نسبت به آن هشدار داده اند.




Seek November 22, 2021 10:27 PM

"شما بهترين امتى هستيد كه براى مردمان پديد آمده‏ اند، كه به نيكى فرمان میدهيد و از ناشايستى باز میداريد و به خداوند ايمان داريد، و اگر اهل كتاب ايمان آورده بودند برايشان بهتر بود، از آنان بعضى مؤمن و بسيارى نافرمانند " (قرآن)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: