آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 آذر ماه 1400 = 23-11 2021

اگر بایدن در انتخابات ۲۰۲۴کاندیدا شود، بازنده خواهد شد

سخنگوی کاخ سفید، گفته که جو بایدن قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کاندیدا شود. این در حالیست که بایدن ۷۹ ساله طی ماه‌های اخیر تا حد زیادی محبوبیت خود را از دست داده و همین امر نگرانی دموکرات‌ها را افزایش داده که او احتمالا نتواند برای یک دوره چهار ساله دیگر کاندیدا شود.

در همین حال به گزارش نشریه نیوزویک؛ ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از جو بایدن و کامالا هریس معاون او پیشی گرفته است.

در نظرسنجی جدیدی که توسط موسسه ردفیلد اند ویلتون استراتجیز انجام شده لست، ۴۴ درصد از افراد اعلام کردند اگر ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ شود، به او رأی خواهند داد و این در حالی است که ۳۹ درصد گفتند به بایدن رأی می‌دهند.

در این نظرسنجی همچنین از افراد پرسیده شد که اگر ترامپ و هریس نامزد انتخابات ریاست جمهورس سال ۲۰۲۴ شوند، به کدام یک از آن‌ها رأی خواهند داد. بر اساس این نظرسنجی، ۴۵ درصد از پاسخ دهندگان گفتند به ترامپ رأی می‌دهند و این در حالی است که ۳۶ درصد اعلام کردند طرفدار کامالا هریس هستند.

این نتایج در حالی حاصل شده است که میزان محبوبیت بایدن برای مدیریت سمت ریاست جمهوری به شدت کاهش یافته است. در نظرسنجی موسسه کوئینیپیاک که هفته گذشته منتشر شد، ۳۶ درصد از آمریکایی‌ها اعلام کردند با مدیریت او در سمت ریاست جمهوری موافقند و این در حالی است که ۵۳ درصد گفتند که مدیریت او را تأیید نمی‌کنند.

در حالی که سخنگوی کاخ سفید گفته بایدن قصد دارد برای انتخابات سال ۲۰۲۴ نامزد شود، کامالا هریس گفته است او و بایدن درباره برنامه‌هایی برای شرکت در انتخابات بعدی صحبت نکرده اند.

از سوی دیگر، ترامپ همچنان به صورت تلویحی به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ ادامه می‌دهد، اما هنوز به طور رسمی آن را اعلام نکرده است.

ترامپ همچنان می‌گوید در حال بررسی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ است. او در ماه آوریل به ماریا بارتیرومو مجری شبکه فاکس بیزینس گفت "صد در صد" به نامزدی مجدد فکر می‌کند.

ترامپ در ماه آوریل در سخنانی گفت: "نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که همه از من می‌خواهند این کار را انجام دهم. صد در صد به نامزدی فکر می‌کنم و فکر می‌کنم ما بسیار موفق خواهیم بود. "





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: