آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 آذر ماه 1400 = 23-11 2021

سرقت دریچه‌های فاضلاب به شدت افزایش پیدا کرده است

سرقت از دریچه‌های فاضلاب در سال‌های گذشته مطرح بوده اما حالا با افزایش قیمت این دریچه‌ها معاون آبفای منطقه ۳ تهران از افزایش سرقت این دریچه‌ها در شهر تهران خبر می‌دهد.سرقت دریچه‌های فاضلاب تنها به تهران محدود نمی‌شود. از تبریز تا اهواز و شهرهای دیگر، روایت‌هایی از سرقت دریچه‌های فاضلاب به دست تجارت‌نیوز رسیده است، اما به نظر می‌رسد در تهران این سرقت‌ها بیشتر است. در نبود این دریچه‌ها امکان آسیب و خطر جانی برای عابران، ماشین‌ها و موتورها وجود دارد. حفره‌هایی که می‌تواند تصادفات غیرقابل پیش‌بینی را نیز در پی داشته باشد.

علی موسوی، معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران به تجارت‌نیوز می‌گوید: «در شهر تهران طی ۶ ماهه سال جاری بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مورد سرقت دریچه فلزی صورت گرفته. در حالی که کل سال ۹۹، ۲ هزار و ۸۰۰ مورد سرقت دریچه داشتیم. بنابراین اگر این روند سرقت ادامه داشته باشد، تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد سرقت‌ها دو برابر شود!»

«روند سرقت دریچه‌های فاضلاب در تهران به شدت افزایش پیدا کرده. فقط در منطقه تحت پوشش آبفای منطقه، سرقت دریچه‌های فلزی در هفت ماهه سال جاری بیش از مجموع دو سال گذشته بوده است.»او ادامه می‌دهد: «سرقت دریچه‌ها فقط مربوط به مناطق تحت پوشش آبفای منطقه ۳ تهران نیست بلکه در سراسر تهران دیده می‌شود. به دلیل افزایش قیمت دریچه فلزی، جاذبه سرقت دارد.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: