آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 آذر ماه 1400 = 23-11 2021

افشاگری اسرائیل درباره پهپادهای انتخاری پاسداران+فیلم

وزیر دفاع اسرائيل برای اولین بار فاش کرد که سپاه پاسداران جزیره‌ قشم را به انبار پهپادهای انتحاری تبدیل کرده است و از پایگاه‌های واقع در این محل حمله‌های پهپادی انجام می‌دهد. (فیلم زیر)

وی پیش تر گفته بود که سپاه پاسداران در پایگاهی در کاشان نحوه استفاده و هدایت پهپادها را به گروه‌های نیابتی خود آموزش می‌دهد و این پایگاه نقطه کلیدی در صدور تروریسم هوایی آنها به منطقه است.

بنی گانتس که امروز سه شنبه در یک کنفرانس امنیتی در اسرائيل سخن می‌گفت، همچنین از برنامه‌ریزی سپاه برای انتقال مواد منفجره از سوریه برای «گروه‌های تروریستی» فعال در کرانه باختری خبر داد و گفت اسرائیل این پهپادها را منفجر کرده است.

او با اشاره به اینکه پهپادهای انتحاری رژیم ایران کشورهای منطقه را با تهدید مواجه کرده، پیشنهاد داد که در مواجهه با رویکرد جمهوری اسلامی یک گزینه واقعی برای اقدام نظامی وجود داشته باشد.

به گزارش رادیو فردا، وزیر دفاع اسرائيل در سخنرانی خود همچنین رژیم ایران را متهم به قاچاق سلاح به ونزوئلا کرد و با اشاره به اینکه فعالیت‌های تروریستی جمهوری اسلامی با تایید خامنه ای انجام می‌شود، گفت اولویت با دیپلماسی است ولی تاکید بر گزینه زور و حتی نمایش زور می‌تواند به دیپلماسی کمک کند.

اسرائيل به هیچ توافقی با رژیم ایران پایبند نخواهد بود

در همین حال نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل نیز برای تشدید رویارویی اسرائیل با رژیم ایران اعلام آمادگی کرد و بار دیگر تأکید کرد که کشورش به هیچ توافق هسته‌ای جدید قدرت‌های جهانی با تهران پایبند نخواهد بود.

به نوشته روزنامه جروزالم پست و خبرگزاری رویترز، نفتالی بنت با تاکید بر اینکه رژیم ایران بسیار آسیب‌پذیرتر از آن چیزی است که معمولاً تصور می‌شود، گفت اسرائیل به آزادی عمل خود برای اقدام علیه جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد، حتی اگر آمریکا به توافق برجام بازگردد.





www.youtube.com/watch?v=wKtWwgqeSBM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: