آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 آذر ماه 1400 = 24-11 2021

کابوس بیکاری روزنامه نگاران ایران به دلیل کمبود کاغذ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد نبود کاغذ و کابوس بیکاری روزنامه نگاران گفت: زمزمه کمبود و نبود کاغذ که به تازگی باز در سرتیتر رسانه‌ها قرار گرفته است، باید توسط وزارت فرهنگ و ارشاد به درستی مدیریت شود.

به گزارش خانه ملت، رضا تقوی اافزود: روزنامه‌ها و جراید یک جریان مهم اطلاع رسانی و فرهنگی در کشور هستند که امروز این گرانى و کمبود ضربه سنگینی به خبرنگاران، ناشران و صنعت چاپ کشور می‌زند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر وزارت ارشاد نسبت به این موضوع کم توجهی نمی‌کرد؛ بی‌شک جراید مکتوب با چنین مشکلی مواجه نمی‌شدند، عدم آینده‌نگری در صنعت چاپ و بی‌توجهی به آینده شغلی گروهی فرهیخته از طرف وزارتخانه‌ای که متولی اصلی آن است، جای سوال دارد. زنجیره‌ای از اشتغال که به واسطه کمبود کالای اساسی کاغذ آسیب می‌بینند.

تقوی تاکید کرد: امروز اندیشمندان و متفکران نباید به بهانه نبود کاغذ قلم‌های خود را به زمین بگذارند، شاید در ظاهر خساراتی نداشته باشد، اما خاموشی قلم‌ها گاهی خسارات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. اگر وزارت ارشاد به تنهایی نمی‌تواند این مشکل را حل کند سریعا از دولت کمک بگیرد تا شاهد بیکاری گروهی فرهیخته در کشور نباشیم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: