آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 4 آذر ماه 1400 = 25-11 2021

فیلم؛ پاسخ خامنه‌ای: حمله وحشیانه به کشاورزان/ ببینید

چند روز پس از اعتراضات کشاورزان اصفهانی نیمه شب گذشته به چادرهای معترضان و کشاورزان بر بستر خشک زاینده‌رود حمله و به آتش‌ كشیده شد و با حمله وحشیانه ماموران یگان ویژه، معترضان متفرق شدند. (فیلم زیر)

در ویدئوهایی ارسالی از حوادث بامداد روز پنج‌شنبه، چهارم آذرماه، چادرهای معترضان که در آتش می‌سوزد به خوبی قابل مشاهده است. در ویدئوهای دیگر نیز صداهای انفجار به گوش می‌رسد و یکی از معترضان می‌گوید که چادرها را آتش زدند. همان کاری که در عاشورا انجام شد را انجام دادند!

در یکی از ویدئوها، فرد مسئولی خطاب به کشاورزان می‌گوید: «حالا که مصوبات خوبی تصویب شده و همه از شما حمایت کردند، شما هم باید همکاری کنید؛ به دنبال این اظهارات، کشاورزان فریاد می‌زنند: دروغه، دروغه...

در حالی که ویدئوهای ارسالی نشان می‌دهد چادرهای معترضان با اعمال زور و فشار جمع شده است، یک عضو هیئت مدیره صنف کشاورزان اصفهان می‌گویند که علت برچیدن چادرهای اعتراضی، قول مسئولان در مورد تخصیص آب کشاورزی و همچنین اجرای مصوبات شورای عالی آب است.

در همین حال چند کانال تلگرامی پیامی را منتشر کرده‌اند حاکی از تذکر به مردم برای تخلیه محل تحصن تا مانع سوء استفاده رسانه‌های خارج از کشور شوند. خبرگزاری فارس نیز عناصر فرصت‌طلب و ضد انقلاب را مسئول حمله به چادرهای کشاورزان معرفی کرده است.




www.youtube.com/watch?v=pYMac_i4T_4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اسمال در نیویرک November 25, 2021 03:48 PM

تا خالا بار ها داد کردید الله اکبر چه درد از شما دوا شده که باز هم این شعار را داد میزنید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: