آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 4 آذر ماه 1400 = 25-11 2021

فیلم؛ فراخوان برای تجمع بزرگ فردا جمعه در زاینده رود

فیلم زیر: فراخوان مردم اصفهان برای تجمع بزرگ در زاینده رود فردا جمعه

گزارش‌ها از اصفهان در روز پنج‌شنبه حاکی از آن است که در پی حمله نیروهای امنیتی، محل تجمع کشاورزان اصفهانی بر بستر زاینده‌رود از سوی شهرداری این شهر «پاک‌سازی» شده است.

پاک‌سازی بستر زاینده‌رود از بقایای اعمال زور بر کشاورزان برای پایان دادن به تحصن، یک روز قبل از برگزاری تجمعی صورت می‌گیرد که فراخوان آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در فراخوانی که گفته می‌شود از سوی کشاورزان اصفهان منتشر شده، آنها برای روز جمعه، ۵ آذر۱۴۰۰، ساعت ۹ صبح مقابل پل خواجو، فراخوان داده‌ و از همه مردم دعوت کرده‌اند که مثل هفته گذشته در حمایت از آنها به صورت گسترده در این تجمع شرکت کنند.

به گزارش رادیو فردا، در مقابل پیامکی نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که برای بسیاری از شهروندان اصفهان ارسال و از آنها خواسته شده با این مضمون: «با توجه به این که صنف کشاورزان استان امروز پایان تجمع خود را اعلام کرده‌اند، لطفا مراقبت فرمایید حضور شما در این محدوده مورد سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و معاندان قرار نگیرد.»

به نظر می‌رسد نیروهای حکومتی تلاش می‌کنند که تجمعی گسترده همانند تجمعی که جمعه هفته گذشته بر بستر زاینده‌رود شکل گرفت به راه نیفتد.





www.youtube.com/watch?v=EsEUFPLvfYY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان November 25, 2021 05:33 PM

فراخوان زمانی موفقیت آمیز خواهد شد که شامل همه شهرها در سراسر کشور باشد!
فراخوان فردا در اصفهان اشکال فنی و استراژیکی دارد چراکه این فراخوان سبب تمرکز کامل نیروهای سرکوبگر و جنایتکار رژیم را به روی اصفهان در پی خواهد آورد!
این درصورتیست که مردم در اینگونه مواقع باید با برنامه عمل کنند و یعنی تجمعات اعتراضی خود را در حمایت از اصفهان و چهار محال بشکل کاملا غافلگیر کننده در دیگر شهرها برگزار کنند تا اینگونه روحیه نیروهای سرکوبگر رژیم را تخریب و دلسرد کنند!
بهترین کار رهبران مردم برای شکل دهی تجمعات ابتدا بصورت پراکنده و بزن و دزو با اشکال گوناگون و ایجاد راه اندازی جنگ روانی و هوشمندانه در برابر فرماندهان سپاه و نیروهای مزدور رژیم آنان را گیج و سر در گم کنند!
و سپس مردم در سراسر کشور میتوانند برای اعتراض بدون ترس به خیابانها بریزند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Baran November 26, 2021 04:25 AM

من که مدتها قبل از انقلاب از ایران مهاجرت کردم واقعا" درک نمیکنم وقتی مردم یک استانی یا شهری بلند میشن چرا بقیه نشستن تو خونه ها شون چرا این اصل ساده رو درک نمیکنن که فقط با پیوستن بهم دیگه میتونن پیروز بشن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: