آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 آذر ماه 1400 = 28-11 2021

نخستین پرواز شرکت هواپیمایی سوریه به مقصد امارات

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، نخستین پرواز یک شرکت هواپیمایی سوری از دمشق به مقصد ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شرکت هواپیمایی «اجنحة الشام» سوریه نخستین پرواز خود را از فرودگاه بین المللی دمشق به مقصد ابوظبی انجام داده است.

بر اساس این گزارش، «اسامه ساطع» مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی «اجنحة الشام» با اعلام این خبر افزود: این پرواز ۱۴۷ مسافر داشت که دمشق را به مقصد ابوظبی ترک کرد.

«حمدی خلف» مدیر تجاری این شرکت هواپیمایی نیز بیان کرد که به زودی پروازها میان حلب و شارجه امارات نیز از سرگرفته خواهد شد.

«عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات متحده عربی اخیرا به دمشق سفر و با بشار اسد رییس جمهوری این کشور در خصوص روابط دوجانبه دیدار و گفت و گو کرده بود.

وزیر خارجه امارات متحده عربی در این دیدار تاکید کرد که این کشور از تلاش‌ها برای ثبات در سوریه حمایت می‌کند و گفت که آنچه در سوریه اتفاق افتاد، همه کشورهای عربی را تحت تأثیر قرار داد.

عبدالله بن زاید چند ماه قبل خواستار بازگشت سوریه به اتحادیه عرب شد و گفت: چاره‌ای جز این نیست.

وی در آن زمان تاکید کرده بود که این موضوعی نیست که کسی بخواهد یا نخواهد بلکه موضوعی است که به منافع عمومی، منافع سوریه و منافع منطقه مربوط می‌شود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: