آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 آذر ماه 1400 = 28-11 2021

سرقت دریچه فاضلاب هم در ایران به بحران تبدیل شده

بحرانِ سرقت دریچه فاضلاب در غرب تهران!

ممکن است در یک منطقه در طول یک سال چند هزار دریچه سرقت شود که این مساله در غرب تهران اکنون اوضاع وحشتناکی پیدا کرده است

مسعودرضا ثامنی - معاون مهندسی و توسعه شرکت فاضلاب تهران امروز در نشست خبری با اشاره به افزایش سرقت تجهیزات طرح پروژه فاضلاب تهران اظهار کرد: حجم قابل توجهی از تجهیزات پیمانکاران مورد سرقت قرار می‌گیرد و همین مساله موجب شده که در تمام مناطق نگهبانان به صورت شبانه‌روزی حاضر باشند، اما باز هم شاهدیم که با وجود نگهبان سرقت‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: آن طور که پیمانکاران اعلام می‌کنند تمامی تجهیزات سرقتی قابل ردیابی است و معمولا در بازار خلازیر یافت می‌شود علی‌رغم این‌که این مساله را بار‌ها به نیروی انتظامی اطلاع دادیم، اما برخوردی که باید با این سارقان صورت نگرفته و در سال‌های اخیر سرقت تجهیزات فاضلاب افزایش یافته است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت فاضلاب تهران با بیان این‌که بعضا ورق‌های آهنی چندین بار مورد سرقت قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: این مساله در شأن پایتخت نیست و باید تمهیدات جدی برای مقابله با آن صورت بگیرد. بعضا دیده می‌شود که تجهیزاتی که برای ایجاد ایمنی همچون چراغ‌ها و تابلو‌های هشدار نصب شده مورد سرقت قرار گرفته که این مساله می‌تواند تبعات زیادی را داشته باشد.

وی با بیان این‌که به دلیل وجود سرقت مجبور هستیم روش‌هایی را به کار گیریم که از استاندارد‌های تعیین شده پایین‌تر هستند، گفت: با توجه به این‌که دریچه‌های فاضلاب دچار خردگی می‌شوند جنس آن‌ها باید چدن باشند، اما به همین دلیل مجبوریم از دریچه‌های بتنی و یا جنس‌های دیگر استفاده کنیم تا میزان سرقت‌ها کاهش یابد.

ثامنی با اشاره به میزان سرقت دریچه‌های فاضلاب در یک منطقه اظهار کرد: ممکن است در یک منطقه در طول یک سال چند هزار دریچه سرقت شود که این مساله در غرب تهران اکنون اوضاع وحشتناکی پیدا کرده است.





امیرارشادی November 28, 2021 01:16 PM

دلیل از این واضحتر
ربودند مستراح و فاضلاب و آبریزگاه را
کجا ملت بشاشند
پیشنهادم مجلس آغا و بیت رهبر است ملت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: