آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 آذر ماه 1400 = 28-11 2021

هواپیمای اوکراینی؛ تودهنی سنگین خانواده‌ قربانیان به..

هواپیمای اوکراینی؛ تودهنی سنگین خانواده‌ قربانیان به خامنه ای و پاسدارانش در تهران

امروز یکشنبه ۷آذرماه، خانواده های جان‌باختگان پرواز هواپیمای اوکراینی در محاصره نیروهای امنیتی با شعارهای "مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر جنایتکاران، مرگ بر سپاه پاسداران، مرگ بر حاجی‌زاده، مرگ بر سلامی، مرگ بر باقری، مرگ بر خامنه‌ای".. به سمت دادگاه نظامی تهران حرکت کردند. (فیلم زیر)

این خانواده‌ها دادگاه برگزار شده برای متهمان این حادثه را "نمایشی و غیرقانونی" دانسته و خواستار "محاکمه عاملین و آمرین اصلی این جنایت" شدند.

خانواده‌هایی که امروز اجاز پیدا کردند در دادگاه حاضر شوند، به بی‌بی‌سی گفتند که اجازه قرائت کیفرخواست را به دادگاه ندادند. به گفته آنها تکیه کیفرخواست دادگاه بر "غیر عمد" بودن شلیک به هواپیما است، اما خانواده قربانیان آن را "جنایتی از پیش تعیین شده" می‌خوانند.

همچنین انجمن خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای اوکراین به تازگی در گزارشی بر اساس یافته‌هایی جدید بر "عمدی بودن" شلیک بر هواپیمای اوکراین تاکید کرده‌اند.

در این گزارش آمده که جمهوری اسلامی "وسایل الکترونیکی و شواهد موجود را سیستماتیک تخریب کرده" ... "فضای هوایی در شرایط جنگی را و با تصمیم شورایعالی امیت ملی باز گذاشته شده" ... "پروازهای دیگر تغییر مسیر داده‌اند" و "پرواز پی‌اس ۷۵۲ به صورت مشکوک تاخیر داشته و بعضی مسافران پیاده شده‌اند."

جواد سلیمانی، رئیس کمیته حقیقت‌یاب خانواده‌های جانباختگان هواپیمای اوکراین به بی‌بی‌سی گفته است که این هیئت به نتیجه دی‌ان‌ای قربانیان دست‌یافته‌ و متوجه شده‌اند که "پیکرها درست شناسایی نشده و قطعه هایی از سایر پیکرها تحویل خانواده‌ها داده شده است."

یکی از خواسته‌های اصلی خانواده‌ها تحقیق مستقل بین‌المللی از طریق سازمان ملل و فشار بیشتر کشورهای دخیل در این پرونده به جمهوری اسلامی است.





www.youtube.com/watch?v=iW5d_yP4puk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Seek November 28, 2021 02:18 PM

شعار امت اسلام‌ مرگ بر همه چیز و همه کس است بجز مرگ بر اسلام که عامل همه بدبختی‌ها و نکبتی است که گریبانشان را گرفته

ایران پرس نیوز: دوست گرامی اینها امت اسلام نیستند، مردم متمدن ایران هستند که دارند در قلب تهران شعار مرگ بر جمهوری اسلامی سر می دهند. شما هم اگر جرات داری برو همانجا بگو مرگ بر اسلام...در ضمن این آخری باری است که نظر شما در باره امت اسلام چاپ می شود. هرچه در این باره خواستید تا حالا نوشتید و ما هم منتشر کردیم.

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: