آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 آذر ماه 1400 = 28-11 2021

تاثیر شعارهای سرنگونی رژیم؛ مضطرب شدن حاکمان

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز در واکنش به شعارهای اعتراض گسترده روز جمعه در اصفهان گفت: دشمن یک خیال باطل دارد که مردم جمهوری اسلامی به نظام پشت کردند و مسئولین شان را قبول ندارند و به دنبال تغییر نظام هستند و از نظام جمهوری اسلامی خسته شده‌اند. این مردم اگر از جمهوری اسلامی خسته شده‌اند پس چرا با یک فرمان رهبر معظم انقلاب همه در صحنه هستند. بله، از عملکرد بعضی از مسئولین به خصوص در گذشته خسته شده‌اند.

پاسدار شکارچی گفت: شاید مردم از بعضی از مسئولین ناراضی باشند ولی به نظام جمهوری اسلامی پشت نکرده‌اند، چون صادق ترین، پرکارترین و خالص‌ترین نظامی که در طول تاریخ این کشور تجربه شده، همین نظام جمهوری اسلامی است. اگر یک جایی یک مسئولی خیانت کرده، آن هم به خاطر نفوذ دشمن و نظام سلطه و جبهه استکبار بوده است و وقتی داستان را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم به نحوی از سوی جبهه استکبار حمایت می‌شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خامنه ای در ادامه با بیان اینکه همانطور که بارها گفتم ما حتی یک میلیمتر هم از محو شدن اسرائیل عقب‌نشینی نخواهیم کرد، یادآور شد که نابودی رژیم اشغالگر قدس بزرگترین آرمان پیش روی ماست و بزرگترین هدفی است که دنبال می‌کنیم.

در همین رابطه امروز رسانه‌های محلی کشور آفریقایی کنیا از قول سرویس‌های امنیتی این کشور از افشای طرح ترویستی یکی از عوامل جمهوری اسلامی برای حمله به اهداف اسرائیلی در کنیا خبر دادند.

روزنامه «استار» در این زمینه نوشت که مقام‌های امنیتی کنیا به‌تازگی گزارشی در این مورد منتشر کرده و در آن از فردی به نام «محمد سعید گلابی» به عنوان مظنون این طرح تروریستی نام برده‌اند.

پاسدار محمد سعید گلابی از ماموران امنیتی جمهوری اسلامی، با هدف برنامه‌ریزی برای انجام حمله در کنیا، اطلاعاتی را علیه مؤسسات خصوصی و دولتی این کشور و اهداف اسرائیلی در کنیا جمع‌آوری کرده است.





Kamigram ||آنرا برای چاپ کردن ننوشتم November 28, 2021 05:10 PM

اگر آرش کمانگیر کهرمان* افسانه ایی امروز بیاید و روی کوههای البرز یا زاگرس بایستد و تیری را رها کند آن بسوی دادگری خواهد رفت تیر همبودگاه society هم چنین راهی را می پیماید مردم کشور دادگستری می خواهند و به این یاد به خیابانها می آیند و داد می زنند و بانگ بر می آورند که این رژیم را نمی خواهند خامنه ایی دیکتاتور هنوز کنترل خود را از دست نداده ونکه این روزی فرا خواهد رسید و آن هنگام است که از هر چیز خواهد ترسید آن هنگام که کفچه را در پیش دستی پلو بزند و بترسد, نکند کسی در آن زهر ریخته باشد استالین در آخر زندگی خود به چنین چیزی دچار شده بود و روی میز گمان می کرد که یک تن در جام شراب او زهر ریخته و جام خود را با جام دیگران جابجا می کرد و آنرا می نوشید!اینها هم روزی خواهند رفت چه هنگام کسی نمی داند!
*کهرمان پارسی است که قهرمان شده!
کفچه=قاشق

گزارش یا اعتراض به این نظر


موسوی November 28, 2021 06:02 PM

فقط یک جواب به شما ، خفه شید ، همه دنیا شما را شناخته اند ، و زمانی خواهد آمد که شما و این دولت و رهبرتان را از این آسمان و زمین به زیر خاک خواهند کشید ، و آن زمان است که این جهان نفسی تازه خواهد کشید ، البته من اسلام را از این کثافتها جدا میبینم و احترام برای همه مسلمانان خوب را دارم ! مسلمان خوب یعنی حسن آقا میری اخوندی که خلع لباس شد و من ایشان را بدون لباس اخوندی بیشتر قبولش دارم و دوستش دارم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


alireza November 28, 2021 06:07 PM

صدام حسین هم در واپسین روزهای حکومتش همین توهم را داشت که مردم در پشت سر او هستند و از او و حکومتش حمایت می کنند همه زورگویان و دیکتاتورهای تاریخ در آخرین روزهای حیاتشان شبیه کبکی می شوند که در برف گیر افتاده و راه فرار ندارد و سر خود را دربرف فرو می کند آقای سردار بزودی مردم سر تورا از توی برف درمی آورند و ان روز برای تو و سایر کبک های شبیه تو پایان روزهای خوشتان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: