آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 آذر ماه 1400 = 29-11 2021

قلع و قمع بزرگان اسنوکر جهان توسط یک‌ ایرانی+فیلم

اسنوکر ایرانی موفق شد مرد شماره یک اسنوکر جهان را شکست دهد. مسابقات قهرمانی انگلستان یک تورنمنت حرفه ای اسنوکر و از معتبرترین رقابتهای جهان است که از ۲۳ نوامبر تا ۵ دسامبر در انگلستان برگزار می شود.

حسین وفایی درحالی در این مسابقات شرکت کرده است که او در رنکینگ ۶۳ جهان قرار دارد. در مرحله دوم این مسابقات ملی پوش اسنوکر ایران به مصاف مارک سلبی مرد شماره یک و یکی از قدرتمندترین اسنوکر بازان جهان رفت. این رقابت که شب گذشته (یک شنبه) از ساعت ۲۳ به وقت ایران پیگیری شده بود با پیروزی حسین وفایی پایان یافت. (فیلم زیر)

وفایی در این رقابت عملکرد بسیار درخشانی از خود ثبت کرد و توانست با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند. با این نتیجه مرد شماره یک اسنوکر جهان مقابل نماینده ایران زانود زد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در ادامه این دوره از مسابقات قهرمانی انگلستان، وفایی به مصاف گودونگ نماینده کشور چین خواهد رفت. این مسابقه سه شنبه ۹ آذر از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران کار خود را آغاز می کند.




www.youtube.com/watch?v=XFaLsOFySw4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Baran November 30, 2021 04:27 AM

آدم تاسف میخوره مردم ایران با این قابلیت ها اسیر چه حکومتی نالایقی شده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: