آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 آذر ماه 1400 = 01-12 2021

بازداشت دو تن از کارکنان یک آتلیه عکاسی در کرمان

خبرگزاری هرانا – جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از بازداشت یک زن و یک مرد از عوامل آتلیه‌ای در این استان، به دلیل انتشار تصاویر و کلیپ هایی در فضای مجازی خبر داد. ماموران ضمن تفتیش محل کار این شهروندان، اقدام به ضبط یک دستگاه دوربین عکاسی، پروژکتور، لپ تاپ، کیس رایانه و تلفن همراه این افراد کرده اند. ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، دو تن از عوامل آتلیه ای در کرمان بازداشت شدند.

عبدالعلی روانبخش در این خصوص مدعی شد: در راستای رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی، صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار «عکس، فیلم و کلیپ های غیر اخلاقی» در فضای مجازی می کرد.

روانبخش افزود: در این رابطه یک پسر جوان که اقدام به دایر کردن آتلیه عکاسی کرده و با گرفتن فیلم و کلیپ اقدام به «فعالیت های غیر مجاز» می‌کرد دستگیر شد. همچنین یک شهروند زن که در ساخت کلیپ با این فرد همکاری داشت بازداشت شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: پس از انتشار این محتوا در فضای مجازی، ماموران در جریان بازدید از محل فعالیت این آتلیه، یک دستگاه دوربین عکاسی، پروژکتور، لپ تاپ و کیس رایانه و یک دستگاه تلفن همراه این شهروندان را ضبط و توقیف کردند.

ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: