آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 آذر ماه 1400 = 01-12 2021

فیلم؛ زاینده رود توانست چشم‌های بسته شده‌ را باز کند....

فیلم زیر؛ هموطن جوانی از اصفهان می گوید: زاینده رود توانست چهل سال چشم هایی که بسته شده‌ بود را باز کند اما گلوله های سربی دوباره آنرا بست...

سرکوب خشن اعتراضات مردمی در ایران، نه یکی از راه‌کارها بلکه تنها راه‌کار حکومت استبدادی عمامه‌داران حاکم بر ایران است. رسانه های حکومتی با قلب واقعیت تلاش دارند این‌گونه نشان دهند که گویا رواداری کافی در برخورد با معترضان وجود دارد و این حکومت نیست که به سرکوب متوسل می‌شود، بلکه دستورگیرندگان از آن سوی آبها زمینه برخوردهای خشن را فراهم می‌کنند.

سویة دیگر این تبلیغات، القای این شبهه و جا انداختن آن است که گویا حکومت بین «معترض» و «اغتشاش‌گر» فرق می‌گذارد. این هم یکی از بزرگترین کلاهبرداریهای تبلیغاتی استبداد دینی برای شقه‌کردن و تضعیف مردم و معترضان است. همه می‌دانند که در جریان اعتراضات اصفهان، «اراذل و اوباش»! تحت‌امر خامنه‌ای، شبانه به چادر کشاورزان یورش آورده و آنها را سوزانده و برچیدند تا به‌زغم خود از شکل‌گیری دومین تجمع گستردهٔ اعتراضی مردم اصفهان در روز جمعه، پیشگیری کرده باشند. این برخورد خشن با شیوهٔ گانگستری نه تنها نتوانست از تجمع مردم جلوگیری کند، بلکه آن را یک مدار رادیکال‌تر کرد و به عمق برد.




www.youtube.com/watch?v=6_l9YBRWstc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: