آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 آذر ماه 1400 = 01-12 2021

از نظر رژیم طالبان واژه آزادی هم غیراسلامی است+عکس

تروریست‌های طالبان لوحه «باغ‌ آزادی» در هرات را به «باغ اسلامی» تغییر داده‌اند! منابع و فعالان این ولایت گفته‌اند که طالبان نام‌های مشهور مکان‌ها و خیابان‌های هرات را تغییر داده و به هویت فرهنگی و تاریخی هرات هیچ احترامی نمی‌گذارند.

در همین حال معاون وزیر خارجه طالبان گفته: تلاش می‌کنیم و امیدواریم که انشاالله آمریکا (برای بازگشايی سفارت) به افغانستان برگردد.

یک کانال افغان در واکنش به اظهارات این مقام طالبان (شیرمحمد عباس استانکزی) نوشت: پس این همه کشتار افغان‌ها و یک ملت را آواره و دربدر کردن برای چه بود؟ مگر بهانه تمام جنایات ۲۰ ساله‌تان حضور همین کفار! نبود؟


ایران پرس نیوز




حقیقتگو December 1, 2021 07:54 PM

طالبان افغانستان درحقیقت محض تصاحب ایران توسط طالبان شیعه ورهبرش خمینی را الگوقرارداده است که غربی ها باددانستن آنکه عواقب حکومت خمینی وارتجاعیون برای مردمان ایران چه خواهد بود که تمامی رفاه وازادی وپیشرفت مردم ایران شستشوخواهد داد و کشتارها و اعدام هاجانشین کرد نتنها اقدامی برعلیه اش نکردند بلکه خمینی را بعنوان رهبرو حکومت اسلامی تازی ضدایرانی اش را هم به رسمیت شناختند وتمامی آنچه چنین حکومت ضدایرانی وفاشیستی اسلامی نیازداشت ازجمله میلیاردها دلارنفتی را هم دراختیارش گذاشتند وبه مماشات انچنانی با آن پردخته و می پردازند درحقیقت طالبان افغانستان تشنه چنین موهبت های کشورهای غربی است بله ما طالبان تمامی منابع و معادن افغانستان را تحت اختیارداریم ومردم افغانستان رادراسارتگاه اسلام اسیرکردیم پس خارجی ها چنین موهبتی را ازدست ندهید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار December 2, 2021 10:16 AM

طالبان با تمام عقب ماندگی و حماقت‌اش این یکی را کاملا درست درست تشخیص داده * اسلام کجا آزادی کجا * مانند این می ماند که بخواهید آب را با روغن مخلوط کنید * آزادی برای خودش شخصیت و آبرو و بزرگی و یک تاریخی کهن دارد *

مثلا اسلام چی دارد؟؟؟ آهان جمهوری اسلامی و طالبان و داعش دارد * آره بابا جان طالبان اتفاقا بر حسب تصادف این یکی را کاملا درست تشخیص داده در اینکه اسلام هیچ ربطی به آزادی ندارد که هیچ دشمن آزادی هم هست * مگر نمی بینید زن‌ها را از بچگی عادت می دهند که به زندان گونی‌های خود عادت کنند ؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: