آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 آذر ماه 1400 = 02-12 2021

رژیم دزدسالار؛ می گفتند جلوی فلان شخص را نگیرید!

کمتر روزی است که رسانه‌های داخلی موضوعی در زمینه فساد و چپاول اموال مردم توسط باندهای حکومتی را برملا نکنند و یا مطلبی در زمینه فساد نهادینه شده در رژیم دزدسالار جمهوری اسلامی مطرح نشود.

اخبار و مطالبی در مورد کاخ های سربه فلک کشیده سردمداران و مهره‌های بالای نظام در مناطق لاکچری نشین شمال تهران و سایر مناطق لاکچری نشین در کشور، اختلاس و چپاول اموال مردم به بهانه واردات کالاهای اساسی و... همگی گویای بچاپ بچاپ سران و سردمداران نظام ضدمردمی است.

روزنامه جهان صنعت با عنوان «نمودارهایی که به اختلاس گواهی می‌دهد»، ضمن اشاره به این‌که بسیاری از مناطق غیرمسکونی اما سرسبز کشور از جمله لواسان توسط زمین‌خواران و کوهخواران حکومتی غصب شده است در مورد کاخ های منطقه لواسان نوشت: «مالکان این قصرهای پرتجمل از ساختن بناهای ویلایی مجلل، در منطقه مخصوص منابع طبیعی یا دامنه کوهستان نگرانی نداشته‌اند چرا که مشکل ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و زمین‌خواری در منطقه به نوعی حل و فصل شده است. به‌نوشته یکی از همکاران خبرنگارمان کافی بود در یک تماس تلفنی به فلان سازمان گفته شود، جلوی فلان شخص را نگیرید!

این منبع افزود: ماحاصل این سفارش و توصیه، قصری قد می‌کشد با هزار متر بنای سوپرلوکس در برند منطقه لواسان؛ چهارخوابه با استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا با نگهبان ۲۴ساعته، سیستم امنیتی ویژه با ۸۵۰ متر پنت‌هاوس و سوپرلوکس فول امکانات به‌مبلغ ۷۰میلیارد تومان آماده فروش در محله‌ای که در اغذیه‌فروشی لوکس‌اش همبرگر ۲۵۰هزار تومانی می‌فروشند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: