آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 آذر ماه 1400 = 02-12 2021

فراخوان به تجمع؛ اصفهان فردا باز می‌گردد/وحشت رژیم

بحران تبدیل گسست‌ها به گسل‌های خطرناک برای رژیم حاکم بر ایران

روزنامه داخلی مردم‌سالاری در مطلبی با عنوان "دلیل بحران ها و گسست ها در جامعهٔ امروز ما چیست؟" نوشته است: دهه‌های متمادیست که جامعه نخبگانی از گُسست هایی که خود تبدیل به گسل‌های وحشتناکی شده‌اند سخن گفته‌اند. تمام این بحرانها می‌توانند در یک وضعیت تراکمی، خود فاجعه‌ ای دهشتناک را به همراه آورد. تنها ناشنوایی سیستماتیک در نظام تصمیم‌ساز کشور بوده است که اراده‌ای برای حل بحران ها از خود نشان نداده است.

آب قبل از این‌که جوش بیاید اول صدایی از آن شنیده می‌شود، بعد حباب‌های بسیار ریز و پراکنده‌ ای از ته ظرف به بالا حرکت می‌کنند. این حباب‌ها علائم آغاز وارد شدن از مرحله مایع به مرحله بخار است. بعد از این‌که حباب‌ها دیده شدند به فاصله کوتاهی غل‌غل آب شروع می‌شود. یعنی حباب‌های ریز نشان قطعی وارد شدن به مرحله جدیدی هستند؛ مرحله بخار.

اصفهان زخمی فردا باز می‌گردد

فراخوان تجمع میلیونی جمعه ۱۲ آذر در نماز جماعت کف زاینده رود با یک چشم بسته نماد حمایت از مجروحان اصفهان

در این فراخوان از شهروندان اصفهان خواسته شده کف رودخانه «نماز مردمی» و نه نماز جمعه این هفته را برگزار کنند.

در فراخوان آمده است: «نماز که آزاد است» و از شهروندان اصفهانی خواسته شده به صورت «میلیونی» برای برگزاری نماز اعتراضی در بستر زاینده‌رود شرکت کنند.

انتشار این فراخوان با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز مواجه شده و شماری از کاربران با استفاده از هشتگ‌های «اصفهان تنها نیست»، «اصفهان خونین‌چشم» و «اصفهان در خون»، با حمایت از مجروحان اصفهان که با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای نیروهای امنیتی آسیب دیده‌اند، نسبت به حوادث اصفهان، ابراز همدردی کرده‌اند.

به گزارش رادیو فردا، به دنبال انتشار فراخوانی برای برگزاری نماز جمعه بر بستر خشکیده زاینده‌رود، فرماندار اصفهان روز پنج‌شنبه هشدار داد که برگزاری «هرگونه» تجمع در روز جمعه در این استان «غیرقانونی» خواهد بود.

یک نهاد قضایی هم به شهروندان اصفهان تذکر داد که مراقب «سوء‌استفاده معاندین» باشند و از شرکت در تجمع‌های «غیر قانونی» جدا خودداری کنند.

دادستانی استان اصفهان هم گفته: از آنجا که «سابقه تعرض به اموال و نفوس شهروندان توسط عوامل معاند» وجود دارد، هرگونه اطلاعاتی که در این زمینه دارند را به مراجع اطلاعاتی و امنیتی اعلام کنند.

ادعای تخریب اموال عمومی از سوی معترضان در شرایطی مطرح شده که ویدئوهای زیادی از آسیب‌ رساندن به خودروهای شهروندان در اصفهان از سوی نیروهای امنیتی و پلیس یگان ویژه منتشر شده بود.




ب.د.د. December 2, 2021 03:36 PM

نماز بخوانید ،شعار االله اکبر بدهید و خامنه ائی رهبر هم بدنبالش آفرین به این مردم چقدر باهوئش هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرحسین December 3, 2021 01:28 AM

سلام به شما من یک بسیجی فعال هستم که جان خودم را فدای امام خامنه ای خواهم کرد امام خامنه ای بعد از امام زمان (عج) امام سیزدهم شیعیان جهان است و مقام او از امام فراتر است و او یک پیامبر از سوی خدا برای مردم ایران است اگر کسی بخواهد با امام خامنه ای و حکومت ایشان بجنگد عذاب الهی ان شخص را نابود می کند اگر خامنه ای کشور و یامردمی را نفرین کند ان کشور و مردمش نابود می شوند خامنه ای یک فرشته و یک قدیسه است اسرائیل بخوبی می داند که اگر بخواهد حکومت خامنه ای را با جنگ نظامی سرنگون کند خدا و نفرین امام خامنه ای اسرائیل را برای همیشه نابود خواهد کرد و به همین دلیل ترس از امام خامنه ای است که اسرائیل نمی تواند به ایران حمله نظامی کند وقتی امام خامنه ای می گوید اسرائیل تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت این حرف او نیست و این حرف خداست که به خامنه ای وحی شده است و همه جهان باید در برابر خامنه ای تسلیم و از فرمانش اطاعت کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: