آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 آذر ماه 1400 = 03-12 2021

فیلم؛ اصفهان: حکومت نظامی/گوش کنید به این هموطن

گوش کنید به سخنان هموطنی که تصاویر زیر را گرفته است

گزارش‌ها از سطح شهر اصفهان حاکی از آن است که فضای خیابان‌های اصلی این شهر در اولین جمعه پس از اعتراضات خونین به شدت امنیتی است.

حضور نیروهای امنیتی در خیابان‌ها بسیار محسوس بوده و پست‌های ایست و بازرسی نیز در این خیابان‌ها گذاشته شده‌اند.

پلیس همچنین تمامی راه‌های منتهی به پل خواجو اصفهان را مسدود کرده و بنا بر اعلام راهنمایی و رانندگی اصفهان در روز جمعه نه موتورسیکلت و نه خودرو در این مسیرها حق تردد ندارند.

به گزارش بی بی سی، جمعه هفته گذشته نیروهای امنیتی با حضور گسترده در اطراف پل خواجو و رودخانه زاینده‌رود به معترضان و کشاورزان که نسبت به کمبود آب اعتراض داشتند، حمله کرده و تعداد زیادی را مصدوم و دهها نفر را دستگیر کردند.

آیا می‌دانید؟

آیا می‌دانید آنان‌که روز جمعه گذشته ۵آذر ۱۴۰۰، کشاورزان، جوانان و دیگر اصفهانی‌ها را به گلوله و گاز‌اشک‌آور بستند، چه کسانی بودند و از منافع چه کسانی دفاع می‌کردند؟

آیا می‌دانید برای تولید هر کیلو فولاد به ۳۰هزار لیتر آب نیاز است؟

آیا می‌دانید «فولاد مبارکه» متعلق به سپاه پاسداران و دیگر ارگانهای حکومتی است؟

آیا می‌دانید به اعتراف رسانه‌های حکومتی، سهامدار اصلی فولاد مبارکه شرکت «مهراقتصاد» متعلق به سپاه پاسداران است؟

آیا می‌دانید بقیه سهام این کارخانه هم متعلق به دیگر ارگانهای دولتی آخوندهاست؟

آیا می‌دانید سود این شرکت در سال۹۵، بیشتر از دو هزار میلیادر تومان بوده است؟

آیا می‌دانید سود خالص همین شرکت، در سال۹۶ بیشتر از ۱۲هزار میلیارد تومان شده؟ یعنی ۶۰۰درصد بیشتر!

و آیا می‌دانید سود خالص همین شرکتی که پاسداران سهم تعیین‌کننده آن را به جیب زده‌اند، در سال۱۳۹۸ از مرز ۱۲هزار و ۳۸۶میلیون تومان هم عبور کرده؟ و به گواهی صاحبان شرکت، سود آن در سال۹۹ نسبت به سال۹۸ حدود ۹۹درصد افزایش داشته است؟ وهم‌چنین فروش آن در سال۹۸ از ۳۹هزار میلیارد تومان هم فرارتر رفته است؟

آن‌هم درست در شرایطی که زاینده رود پیوسته رو به خشک‌شدن می‌رفت و زندگی کشاورزان رو به نابودی!

آیا می‌دانید سهم کارگران استثمار شده فولاد از این فروش نجومی و سود هنگفت فقط ۲درصد است؟ و ۹۸درصد دیگر را پاسداران به جیب می‌زنند!

این، چهره یک دیکتاتوری فاسد و استثمارگر است که نه به کارگر رحم می‌کند و نه به کشاورز و نه به دیگر شهروندان. دیکتاتوری خون‌ریزی که فقط منافع خودش و آقازاده‌هایش و ضرورت‌های مالی سیاست‌های تروریستی خودش برایش مهم است،

آن‌هم به قیمت خون مردم ایران.





www.youtube.com/watch?v=Xt1P-ejUxU8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان December 3, 2021 01:28 PM

فراخوان زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که بصورت هماهنگ شده شامل همه شهرها در سراسر کشور باشد!
 فراخوان در اصفهان اشکال فنی و استراتژیکی داشت چراکه این فراخوان سبب تمرکز کامل نیروهای سرکوبگر و جنایتکار رژیم را به روی اصفهان در پی داشت!
این درصورتیست که مردم در اینگونه مواقع باید با برنامه عمل میکردنند یعنی تجمعات اعتراضی خود را در حمایت از اصفهان و چهار محال بشکل کاملا غافلگیر کننده، پراکنده و در نقاط مختلف غیر قابل پیش بینی در دیگر شهرها برگزار میکردند تا اینگونه روحیه نیروهای سرکوبگر رژیم را تخریب و دلسرد کنند!
بهترین راهکار رهبران مردم برای شکل دهی تجمعات ابتدا میباست بصورت پراکنده و بزن و درو با اشکال گوناگون باشد و با ایجاد راه اندازی جنگ روانی و هوشمندانه در برابر فرماندهان سپاه و نیروهای مزدور رژیم آنان را گیج، سر در گم و نا امید سازند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: