آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 آذر ماه 1400 = 04-12 2021

انتصاب داماد، خبر خوش محسن رضايی بوده است!

دوران ریاست جمهوری داماد حجت الاسلام علم الهدی را می‌توان دوره طلایی داماد‌ها نامید. آخرین مورد دامادهای خوشبخت هم مهدی احمدی داماد محسن رضایی است که ره صد ساله را یکشبه پیمود و به ناگاه از یک شرکت به هیات مدیره بانک شهر رفت و در دولت رئیسی هم حکم مدیر عاملی بانک شهر برایش صادر شد.در جریان انتخابات محسن رضایی وعده سر و سامان دادن اقتصاد را داده بود و یک ماه قبل هم وقتی به سمت معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور منصوب شد، وعده داد که دولت در ماه آینده خبر‌های خوشی برای مردم در زمینه جبران هزینه‌های زندگی آنان خواهد داشت. حالا کاربران فضای مجازی می‌گویند انتصاب داماد، خبر خوش آقا محسن بوده است!

آنطور که اشتری از چهره‌های جریان عدالتخواه نوشته «طبق آگهی روزنامه رسمی، مهدی احمدی داماد آقای محسن رضایی و برادر عروس آقای قالیباف، با رزومه فعالیت در سایت تابناک و یک شرکت فروش تب‌سنج، در دی ماه ۹۳ به عنوان نماینده شهرداری در هیات مدیره بانک شهر معرفی شده و شهریور ۹۴ مورد تایید بانک مرکزی روحانی قرار گرفته است.»

دادگاه ولی الله سیف درباره اتهامات ارزی و مالی‌اش پایان یافت و چند سالی هم حکم زندان گرفت. احتمالا می‌شد در میانه آن همه سوالات این را هم از او پرسید که چگونه حکم فردی که تا کنون تنها کار بانکی‌اش، احتمالا کارت به کارت کردن پول بوده و هیچ سررشته‌ای در این تخصص ندارد، برای عضویت در هیات مدیره یک بانک را امضا کرده است! کسی این را از سیف نپرسید، اگر هم می‌پرسید، احتمالا جواب این بود که ناچار بودم و فشار سیاسی رویم بود!

به گزارش رویداد 24، در همان سال ۹۳، بسیاری از رسانه‌ها به این انتصاب انتقادات جدی وارد کردند اما پدر زن آنقدر قدرت داشت که بتواند مقابل موج انتقادات بایستد و آنقدر محکم پای کارشان ایستادند تا زمان مناسب فرا برسد و داماد به مدیرعاملی برسد. نکته مهم که درباره این انتصاب نباید فراموش کرد، این است که مهدی احمدی برادر عروس محمدباقر قالیباف است و در زمان قالیباف به شهرداری وارد شده است. او همچنین برادر داماد رحمانی فضلی هم هست. به این ترتیب از سه جهت حمایت شده است. وحید اشتری نوشته است: «برای پیشرفت در وضع فعلی، هم اینکه داماد چه کسی می‌شوید مهم است، هم اینکه دامادتان چه کسی می‌شود!»



حقیقتگو December 4, 2021 06:37 PM

این گزارش را اگراقشاری بی وجدان و خائن و ضدمردمی ومواجب خورتازی ها که برای دفاع وحمایت ازچنین حکومتی مردم معترض وبه جان آمده ازفجایع این حکومت را گلوله باران می کنند ومی کشند می خواندند شاید رگ غیرتی درپیکرهایشان تکان بخورد بله این اقشارعالم آدمیت را با پول به عالم سگ های درنده نگهبان تازی ها معاوضه کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: