آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 آذر ماه 1400 = 06-12 2021

احمدی‌نژاد: گویی دردشان آمده! واکنش تند چماقدار رهبر

احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از مردم استان گیلان گفت: اگر اکثریت کنار گذاشته شود بالاخره کار به تقابل خواهد رسید. برای تامین منافع اقلیتی، کارشان به برخورد با مردم می‌رسد، هر کس هم حرفی بزند، عامل بیگانه است.

به ​گزارش دولت بهار، احمدی‌نژاد گفت: من به یکی از این آقایان گفتم، این مقدار پولی که برای وارد کردن لوازم ضد شورش می‌دهید، آن را به مردم بدهید، چون هرچه فاصله بیشتر شود، به طور طبیعی باید لوازم بیشتری بخرید.

احمدی‌نژاد گفت:آقا شما برای چه کسی مسئول هستید؟ آیا برای خودتان مسئول هستید یا برای مردم؟ از کجا آمدید؟ از طرف این مردم رفته‌اید آن بالاها نشسته‌اید یا نه از آسمان آمده‌اید و در آنجا نشسته‌اید؟ تکلیف را روشن کنید. بعد هم در این مدل، هرچه فاصله‌ها بیشتر بشود، ضرورت برخورد با مردم هم بیشتر خواهد شد!

احمدی‌نژاد گفت: وقتی هویت یک ملت را از او بگیرند، دیگر چیزی می‌ماند؟ هویت را بگیرید سرگشتگی پیش می‌آید. بعضی‌ها هم روی خودخواهی و قدرت طلبی و جهالت‌شان در این مسیر حرکت می کنند. تا می‌گوییم ایران، گویی دردشان می‌آید.

وقت تسویه‌حساب با احمد‌ی‌نژاد فرا رسیده!

حسین الله‌کرم «دبیر شورای حزب‌الله»، طی سخنانی در حاشیه نشستی در شهرستان شهرری در واکنش به سخنان احمدی‌نژاد گفت: دوره پنج ساله عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اسفند ماه امسال به پایان می‌رسد و از اینجا به بعد تصفیه (تسویه) حساب ما با وی شروع می‌شود!



آریا پارت December 6, 2021 08:10 AM

همین احمدی نژاد نبود که مردم به پا خواسته را خس و خاشاک نامید؟ این آغا سوپاپ اطمینان رژیم کثافت اسلامی شده میگید نه! ! منتظر باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: