آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 آذر ماه 1400 = 09-12 2021

خودکشی پسر نوجوان در ارومیه/خودسوزی در اشنویه

فقر و تنگدستی؛ اقدام به خودسوزی یک شهروند در اشنویه

یک شهروند در شهرستان اشنویه، به دلیل فقر و مشکلات اقتصادی، اقدام به خودسوزی کرد. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰، یک شهروند در شهرستان اشنویه اقدام به خودسوزی کرد.

هویت این شهروند زورار امینی، ۴۵ ساله، متأهل، دارای دو فرزند و اهل منطقه “دشت‌بیل” اشنویه عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، انگیزه وی از این اقدام، فقر و مشکلات اقتصادی بوده است.


اقدام به خودکشی یک پسر نوجوان در ارومیه

خبرگزاری هرانا – یک پسر نوجوان در ارومیه، از طریق مصرف دارو اقدام به خودکشی کرد. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک پسر نوجوان حدودا ۱۸ ساله در ارومیه اقدام به خودکشی کرد.

براساس این گزارش، این نوجوان به دلیل انتشار ویدیویی از توهین و هتاکی توسط چند جوان به وی در پخش زنده اینستاگرام اقدام به خودکشی کرد.

پدر این نوجوان در خصوص این خبر گفت: ما ساکن یکی از روستاهای ارومیه هستیم. مدتی قبل پسرم از یک مغازه موبایل فروشی، تلفن همراه خریداری کرده بود. به دلیل نقص در تلفن همراه خریداری شده، باز هم سراغ فروشنده رفته و او قبول نکرده بود که گوشی اشکال داشته است. آنها گوشی پسرم را گرفتند و با گوشی خودش وارد اینستاگرام شدند و لایو گرفتند. بعد با فحاشی و هتاکی به پسرم او را وادار کردند که معذرت خواهی کند و او را در برابر دوستانش تحقیر کردند.

وی ادامه داد: من یک کارگر هستم و نمی توانستم همراه پسرم برای خرید موبایل بروم. وقتی پسرم متوجه شد که کلیپ آن لایو منتشر شده اقدام به خودکشی کرد و چند روزی در بیمارستان بود. حالا او حال روحی خیلی بدی دارد و به خاطر این رفتار و اقدام به خودکشی در تکلم مشکل پیدا کرده است. من بابت رفتاری که با او شده شکایت دارم. شکایت خود را ثبت کرده ام اما متهمان این پرونده هنوز دستگیر نشده اند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: