آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 آذر ماه 1400 = 11-12 2021

ظلم شما به این مادر، حکومتتان را با خود خواهد برد

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی وبلاگ‌نویسی که زیر شکنجه کشته شد، در پیامی ویدیویی درباره حمله افراد ناشناس به خود شرحی کوتاه داد. (فیلم زیر) در ویدیوی کوتاهی که روز شنبه منتشر شد، او با صورتی کبود و زخمی می‌گوید در مسیر رفتن به مزار پسرش بود که یک موتورسیکلت با دو سرنشین به او نزدیک شد.

او گفت یکی از موتورسواران پیاده شد و او را روی محلی که میلگرد وجود داشت هل داده و او پس از آن از هوش رفت و در بیمارستان به هوش آمد.

پیشتر بنیاد ستار بهشتی خبر داده بود که گوهر عشقی ساعت ۱۱ پنجشنبه ۱۸ آذر در حالی که رهسپار مزار فرزندش در رباط کریم بود مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.

بر اساس این گزارش، پس از پرت شدن گوهر عشقی بر روی زمین، رهگذران او را به بیمارستان منتقل کردند.

واکنش‌ها
احمد زیدآبادی در کانال خود نوشت: حمله به گوهر عشقی مادر شادروان ستار بهشتی صرف‌نظر از عاملان آن، علامت خطرناکی در شرایط امروز ایران به شمار می‌رود. این حمله عملاً تلاش برای ناامن کردن کشور و ایجاد هراس در بین قشرهای خاصی از جامعه در این شرایط خاص است. چنین وقایعی در چنین شرایطی، معمولاً از سوی حکومت‌ها و مخالفان آنها به طرف مقابل نسبت داده می‌شود. در این میان، مردمی که در پی کشف حقیقت‌اند و پیش از تکمیل شدن اطلاعاتشان، از متهم کردن هر طرفی اجتناب می‌کنند، نیاز به شفاف‌سازی در این زمینه دارند. عجیب است که تا این لحظه نهادهای مسئول در بارۀ این حادثه واکنشی نشان نداده‌اند، اما هر گونه واکنش و تحقیق و گزارش رسمی آنها در این مورد نیز به دلیل بحران اعتماد بین دستگاه‌های مسئول و بخش بزرگی از مردم، زمینۀ داوری فیصله‌بخش را برای جامعه فراهم نمی‌کند. بنابراین، اگر نهادهای مسئول قصد پیگیری این ماجرا را دارند، لازم است از همان ابتدا برخی از نهادهای مردمی و چهره‌های مورد اعتماد جامعه را در تمام مراحل تحقیق مشارکت دهند، در غیر این صورت، طبق رسمِ تاریخی ایرانیان، این داستان هم فارغ از عوامل دخیل در آن، به پای حکومت نوشته خواهد شد.

از میان توییت‌ها

مهدی یراحی: بکُشید ما را. مردم ما بیدارتر می‌شوند.

ابراهیم الله‌بخشی: هر دادخواهی قبل از تهدید به مرگ یک‌بار با مرگ عزیزش مرده است. اکنون مطهری‌ها ببینند که برای نظامشان گوهر عشقی بیش از یک کیسه برنج ارزش دارد، تا جایی که کمر به قتلش ببندند (......)

سعید افکاری: گوهر عشقی مادر همان پسری‌ست که می‌گفت: «من سکوت نمی‌کنم حتی اگر قرار به رسیدن لحظه‌ی مرگ من باشد. در هرکجای دنیا که باشم و تهدید از طرف هرکسی باشد برای بنده اهمیت ندارد.» ستار را نتوانستید با تهدیدهایتان ساکت کنید، مادرش را هم نمی‌توانید.

توماج صالحی: دو ساعت عکس گوهر عشقی رو نگاه می‌کردم و حتی روم نمیشد چیزی بنویسم درباره‌ش.

احسان بداغی: بلایی که سر مادر داغدار ستار بهشتی آوردند یک جنایت است. گناه این جنایت اگر از کشتن فرزندش بیشتر نباشد قطعا کمتر هم نیست.


ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=dhx83B46RIE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان December 11, 2021 07:54 PM

کتک زدن بانوی سالخورده چون گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی وبلاک نویس جان باخته که توسط نیروهای امنیتی رژیم انجام گرفته هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا December 11, 2021 08:44 PM

این ارازل واوباش و اخوند های فرمانده آنان , تنها زورشان به یک بانوی سالخورده که دادخواه قتل فرزندش است می آید , در مقابل مشت آهنین دلاوران اسرائیلی خفقان گرفته اند
در هر روز شب دلاوران اسرائیلی انها را از هر طرف پاره پاره میکنند , ولی این جنایتکاران اسلام ناب محمدی زن سالخورده و ناتوانی را ,که برای فرزندش که به دست این جانیان شیعه به قتل رسیده دادخواهی میکند ضرب شتم میکنند
شما ها سرداران جنایتکار فقط میتوانید , کودک بکشید , قاچاق بکنید , دذدی کنید و
اذادیخواهان را شکنجه کنید , البته اگر زن سالخورده و نا توانی را دیدید , ضرب شتم کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: