آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 آذر ماه 1400 = 12-12 2021

معلمان مبارز ایران مرعوب این وحشی‌گری‌ها نخواهند شد

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانون صنفی معلمان ایران، رسول بداقی، بازرس کانون صنفی معلمان و عضو شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت شد. بازداشت رسول بداقی به‌صورت خشونت‌آمیز و همراه با هتک حرمت بوده است.

این بازداشت همزمان با اولین روز اعتصاب و تحصن سراسری معلمان ایران صورت گرفته است.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران دربیانیه ای نوشت: رسول بداقی یکی از فعالان برجسته صنفی و فداکار است که پیش از این نیز ۷ سال به خاطر فعالیت صنفی متحمل زندان شده‌ اما هرگز از مطالبه‌گری دست برنداشته‌است و شجاعانه در مسیر حق‌طلبی و تحقق مطالبات معلمان و حقوق دانش‌آموزان ایستادگی نموده است.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران ضمن محکوم نمودن بازداشت این فعال صنفی وارسته تاکید می‌کند اگر چه آقای بداقی از افراد موثر جنبش معلمان است اما امروز هر معلم یک لیدر و سازمان‌دهنده موثر در جنبش است و با بازداشت‌ها و برخوردهای غیرقانونی نمی‌توان بر روند مطالبه‌گری تاثیر منفی گذاشت. شورای هماهنگی خواستار آزادی فوری و بی‌قید و شرط آقای رسول بداقی و سایر معلمان زندانی و توقف احضار و دادگاهی کردن فعالان صنفی است و قدرتمندانه اعتصاب فردا، یکشنبه ، ۲۱ آذر را در تمام مدارس ادامه خواهد داد و روز دوشنبه، ۲۲ آذر بزرگترین تجمع خود را برای تحقق رتبه‌بندی کامل شاغلان و همسان‌سازی بازنشستگان برگزار خواهد نمود.

شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران اعلام می کند که معلمان مطالبه جو، مرعوب این برخوردها نخواهند شد و برای تحقق منافع عالیه فرهنگیان و فرزندان خود و فرزندان ایران به اعتصاب و تجمع سراسری می‌پیوندند.

وعده ما یکشنبه ۲۱ آذر اعتصاب سراسری و دوشنبه ۲۲ آذر تجمع سراسری در جای جای ایران.





ایران فردا December 12, 2021 01:44 PM

این اخوندها و ارازل و اوباش و چاقو کشان اسلام ناب محمدی راه حل و برنامه ای برای مشکلات قشرهای مختلف مردم مستضعف و مظلوم ایران ندارند
تنها جواب این انسان کشان و شنکنجه گران , بگیر و ببند , زندان است ,این جانیان شبیه گشتاپو و جانیان فاشیست المان هیتلری به حریم شخصی انسان ها تجاوز میکنند ,ضرب و شتم میکنند و البته همانطوری که رئیس جانیان به انها آتش به اختیار هدیه داده , انسان های اسیر و بی دفاع به قتل میرسانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: