آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 دی ماه 1400 = 26-12 2021

اسرائیل؛ حرف‌های گنده تر از دهان پاسداران خامنه ای

رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران می گویند که در جریان رزمایش اخیر در جنوب ایران حمله به مرکز اتمی اسرائیل شبیه‌سازی شده است.

به گزارش رادیو فردا، خبرگزاری فارس در همین زمینه نوشته است این حمله توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران «با استفاده از ۱۶ فروند موشک بالستیک و ۵ فروند پهپاد انتحاری» تمرین و شبیه‌سازی شده است.

روز سوم دی‌ماه و در پایان رزمایش سپاه پاسداران، محمد باقری، رئيس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، و حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، در حاشیه رزمایش مشترک سپاه در جنوب ایران، بار دیگر به تکرار تهدیدهای نظامی علیه اسرائیل پرداختند.

حسین سلامی پیام این رزمایش را «هشدار جدی، واقعی و میدانی» به اسرائیل دانست و محمد باقری گفت این رزمایش موشکی در پاسخ به اسرائيل برگزار شده است.

تنش‌های لفظی بین مقام‌های اسرائیل و حکومت ایران در هفته‌های اخیر اوج گرفته است و وزیر دفاع اسرائيل به ارتش این کشور دستور داده است تا گزینه نظامی را به گزینه عملی مبدل کنند.

رسانه‌های اسرائيل نیز گزارش دادند که بنی گانتز دولت بایدن را از «جدول زمانی» ارتش اسرائیل برای حمله به تاسیسات اتمی در ایران آگاه کرده است.

یک مقام ارشد آمریکایی نیز روز ۱۷ آذرماه گفته بود که قرار است مقامات آمریکا و اسرائیل درباره تمرین‌های نظامی برای شبیه سازی حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران در صورت شکست دیپلماسی مذاکره کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائيلی نیروهای دفاعی اسرائیل قرار است در بهار سال آینده یک تمرین نظامی گسترده برای «شبیه‌سازی حمله به برنامه هسته‌ای ایران» بر فراز دریای مدیترانه انجام دهند.

این تمرین نظامی یکی از بزرگترین رزمایش‌هایی است که تاکنون توسط نیروی هوایی اسرائیل برگزار شده است و شامل ده‌ها هواپیما از جمله جنگنده‌های اف-۳۵، اف ۱۵، اف ۱۶ و هواپیماهای جاسوسی و جت‌های سوخت گیری خواهد بود.



droogh shnas December 26, 2021 02:21 PM

یعنی که اسرائیل به موقع آماده و منتظر دفاع باشد این چه حمله یست که به دشمن ابلاغ میشود کجای این برنامه سری و پنهانیست مگر در جنگ کسی که میخواهد حمله کند زمان مکان و نوع ابزار جنگی را لو میدهد چرا اینقدر خودتان را مسخره خاص و عام میکنید مگر اسرائیل به شما گفت کی و چگونه به تاسیسات شما حمله میکند ؟چه سرداران قبلی چه تاکتیک جنگی منظمی شما دقیقا مفهوم سنگ بزرگ علامت نزدن است هستید شصت بار هم اسرائیل بمب روی سرتان نیندازد بازهم صحبت از رزمایش و چنین و چنان میکنید من نمیخواهم شما را تحریک کنم که بر عکس اولا جنگ را قویا محکوم میکنم ملت درمانده و به گروگان گرفته ایران دیگر تاب این یکی را ندارد و فعلا در حال جنگ با گرسنگی ست ثانیا نکنید که پشیمانتان میکند شما ها قد این حرفها نیستید و به عبارتی اسرائیل برای شما یک شماره بزرگ است اسرائیل منهای قدرت نظامی بسیار قوی پشتیبانی فوقالعاده ای هم دارد ,و جنگ به جزه خرابی و بدبختی بیشتر هیچ دست آوردی برای ایران نخواهد داشت قبل از اینکه دست به کاری بزنید که نمیزنید خوب فکر کنید روی ورد و جادو جنبل و امدادهای غیبی توهمی هم حساب باز نکنید که قبلا جواب نداده اند و نخواهند داد آخر اینکه اگر زمانی خواستید به کسی سیلی بزنید طرف راست یا چپ آنرا قبلا به طرف نگویید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا December 26, 2021 02:55 PM

۴۴ سال است که این ملاهای جنایتکار وارازل اوباش اطراف انها عرعر از پشتیبانی از خواسته‌های فلسطین ها از خود خارج میکنند
حال میخواهند در منطقه ای محدودی که ادم کشان حماس و حاجی نصراله و ادم کشان خود هستنند به مراکز اتمی اسرائیل حمله کنند و منطقه را هزار سال غیر قابل سکونت کنند ,ملا های احمق و ارازل و اوباش کودک کش ناب محمدی , ورود شما جنایتکاران به اخر خط مبارک ,درک آنکه شماها به بن بست رسیده اید ,لازمه فهم و درک اندکی دارد که در شما ها متاسفانه وجود ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک خرمدین December 26, 2021 04:01 PM

ای موش لوس یک غازی با دُم شیر می کنی بازی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


shapour December 27, 2021 07:33 AM

حرف زدن که مالیات ندارد و حضرات هم مسئولیتی در قبال حرفشان ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: