آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 دی ماه 1400 = 27-12 2021

حس وحشتناک فروپاشی و سقوط در قعر چاه + فیلم

فیلم زیر: اذعان آخوندهای خامنه ای به فروپاشی و سقوط نظام بخاطر اعتراضات مردمی...ترس از تکرار قیام۸۸ و انفجار بزرگ اجتماعی

خروجی بودجه؛ ریختن مردم به خیابان و وقوع حوادث ناگوار! کارد به استخوان مردم رسیده و با این رویکرد چپاولگرانه در بودجه حتماً با قیام و خیزش های مردمی مواجهه خواهیم شد.

روزنامه شرق با هشدار به سران نظام نوشته است: تاب‌آوری اجتماعی در چنین شرایطی متأثر از شرایط عینی و اقتصادی کاهش یافته و به‌شمار اعتراضات صنفی و شغلی نیز افزوده شده است. برآوردها نشان می‌دهد در برخی استانها در چند سال گذشته نسبت به دوره قبل از آن میزان حضور اعتراضی اقشاری از شهروندان در خیابان‌ها افزایش یافته و به‌این‌ترتیب بر میزان اعتراضات خیابانی و تنش های بعدی ناشی از آن افزوده شده است.

این منبع افزود: استمرار این وضعیت در تشدید مسائل پیش‌روی کشور از جمله در میان گروه‌های جمعیتی پرشمار فقیرتر و نیز مناطق محروم کشور می‌تواند پیامدهای نگران‌کننده‌تری در پی داشته باشد.

روزنامه ابتکار هم با عنوان «مخاطرات یک جراحی بزرگ» ضمن اشاره به کارنامه شکست‌خورده دولت رئیسی نوشته است: دولت، تاکنون، حتی بارقه امیدی را هم ایجاد نکرده و بعید است در مرحله پیچیده‌تر اجرا، بتوانند از عهده مهار ابرچالش ها و چالش های ناشی از خون‌ریزی جراحی بزرگ برآیند و مباد که در رویای خروج از چاله چالش های فعلی به کژراهه و سقوط در قعر چاه، کشانده شویم.





www.youtube.com/watch?v=CSt3PgyX1BE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کاویان December 27, 2021 03:40 PM

فقط منتظر روزی هستیم که در پوست آخوندهای حرامزاده کاه پر کنیم و سر نجس آنها را به میخ طویله آویزان کنیم ریشه آخوند باید در کشور خشک شود حتی به زنا زاده هاشون هم رحم نباید کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: