آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 دی ماه 1400 = 30-12 2021

مافیای بزرگی در ایران که از سموم چینی مهلک‌تر است

همزمان در شرایطی که بحث بازگشت محصولات کشاورزی ایران از روسیه نگرانی گسترده‌ای را در جامعه ایجاد کرده که مبادا این محصولات مرجوعی در بازار توزیع شود، یکی از نمایندگان نیز با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در این حوزه کوتاهی کرده، گفت: مافیای بزرگی در کشور وجود دارد که فقط به فکر واردات سموم کشاورزی است و به سلامت جامعه توجهی ندارد.

به گزارش روزنامه اعتماد، محسن علیزاده همچنین از عده‌ای در سازمان حفظ نباتات سخن گفته که درگیر رانت‌خواری و ویژه‌خواری هستند. وی در سخنان خود گفت: آقای رئیس قرار بود دولت انقلابی پاکسازی بکند این فضا را باز بکند این ویژه خواری ها و رانت هایی که وجود دارد را از بین ببرد...

علیرضا پاک‌فطرت هم وزیر بهداشت را مقصر مسمومیت محصولات کشاورزی خواند و با بیان اینکه چرا ما باید از کشورهای همسایه مطلع شویم که تولیدات ما استاندارد نیست، گفت: آقای وزیر بهداشت مقصر این میزان شیوع بیماری‌ها و سرطان در کشور شما هستید، چرا اجازه می‌دهید بیش از حد از سموم غیراستاندارد در اقلام خوراکی استفاده کنند؟!

روزنامه ستاره صبح هم نوشت: مواد اولیه سموم از چین و هند وارد و توسط تجارت غیرمتخصص و غیرمتعهد تهیه می‌شوند.

برای روشن شدن ابعاد این جنایت ببینیم مافیای حکومتی محصولات برگشتی را کجا استفاده می‌کنند؟

مسئول توزیع فلفل‌های مسموم گفته: اینها فلفل های دلمه‌ای صادراتی به کشور روسیه بوده برگشت خورده دادند به ما توزیع کنیم بین محرومان! انشاالله خداوند به همه جهادگران خیر بده!

تنها راه رهايی از این جهنمی که مافیای خامنه ای برای مردم ایران ساخته است، نابودی سم مهلک ولایت است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: