آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 دی ماه 1400 = 31-12 2021

فیلم؛ آتش‌سوزی گسترده در ایالت کلرادو درآستانه سال نو

آتش سوزی گسترده در ایالت کلرادوی آمریکا در آستانه سال نو میلادی موجب تخریب صدها خانه شد.

به گزارش ایرنا از تارنمای سی بی اس نیوز، دفتر مدیریت اضطراری بولدر کانتی اعلام کرد به دلیل آتش سوزی گسترده در دشت های اطراف این شهر، بیش از ۵۰۰ خانه در نزدیکی بولدر کانتی در آتش سوختند.

بر اساس این گزارش، مقامات از ۲۱ هزارنفر ساکن در لوئیزویل و ۱۳ هزار نفر در سوپریور خواسته اند که خانه های خود را ترک کنند.

به گفته مقام‌های محلی در ایالت کلورادو، ۱۶۰۰ جریب از اراضی و جنگل‌های ناحیه بولدر به خاطر خشکسالی بی سابقه دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

آتش‌سوزی در اثر اتصالی و جرقه‌زدن کابل‌های انتقال برق شروع شده ولی به خاطر خشکسالی و وزش بادهای شدید که سرعت آن گاه تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت برآورد شده، به سرعت گسترش یافته است.




www.youtube.com/watch?v=s25bYUXPg7A

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خسرو December 31, 2021 09:40 AM

چگونه است که درختها سرپا هستند ولی خانه ها میسوزند ؟ بیچاره مردم چرا اینقدر بلایا و فجایع طبیعی مثل طوفان، زلزله و آتش سوزی در آمریکا رخ میدهد ؟ آمریکائیها اکثرا انسانهای خوب و نازنینی هستند ولی چرا طبیعت با آنها سر جنگ دارد ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان December 31, 2021 09:45 AM

اگر چنین رخداد غم انگیزی در ایران رخ داده بود ابتدا با شتاب هر چه تمامتر بسیج و سپاه به بهانه امداد زمینهای مردم را محاصره و پس از چندی کشاورزان منطقه را وادار به کوچ از زادگاهشان میکردند!
اما با گذشت زمان مردم آواره ای را که زندگیشان به تلی از خاکستر تبدیل شده بود را در فقر مطلق نگه میداشتند و در آخر زمینهای پدری آنان را بصورت بسیار ارزان از دست کشاورزان بینوا خارج میساختند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: