آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 دی ماه 1400 = 02-01 2022

او را به ایران کشاندند و در زندان زجرکش کردند + فیلم

زندانی سیاسی عادل کیانپور بعد از یک هفته اعتصاب غذا در زندان شیبان اهواز بدلیل عدم رسیدگی پزشکی جان سپرد.

کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام، به گفته منابع موثق، زندانی سیاسی عادل کیانپور که از روز شنبه ۴ دیماه ۱۴۰۰ در اعتراض به به سرکوب شهروندان و عدم اعطای مرخصی در اعتصاب غذا بسر میبرد، بعد از گذشت یک هفته از اعتصاب روز شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۰، بدلیل بی توجهی و عدم رسیدگی پزشکی در زندان شیبان اهواز درگذشت.

زندانی سیاسی عادل کیانپور در اعتراض به روند ناعادلانه بررسی پرونده قضایی اش، عدم رعایت اصل تفکیک جرائم، محرومیت از حق اعطای مرخصی و همچنین اعتراض به سرکوب گسترده شهروندان، از روز شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ در اعتصاب غذا به سر می برد، اما عوامل زندان اهواز هیچ توجه و رسیدگی به وضعیت او نکردند و باعث از دست رفتن جان وی شدند.

بر اساس گزارشات رسیده، عادل کیانپور، در مرداد ماه سال ۱۳۹۹، توسط نیروهای امنیتی اهواز بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر منتقل شد. وی در دوران بازجویی از حق دسترسی به وکیل محروم بود.

زندانی سیاسی عادل کیانپور، از بابت اتهامات «تبلیغ علیه نظام» و «تشویق اذهان عمومی به قصد برهم زدن امنیت کشور» تفهیم اتهام شده و در مجموع به تحمل سه سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

زندانی سیاسی عادل کیانپور در دوران بازجویی تحت شکنجه های جسمی و روحی شدید قرار گرفته بود.

گفته میشود عادل کیانپور، ساکن اهواز، سرپرست مادر، ۳ خواهر و برادر کوچک تر از خود بوده است.

عادل در یک فایل صوتی درباره اعتصاب غذای خود گفته بود: من عادل کیانپور زندانی سیاسی در راستای اهداف منشور حقوق بشر، در برابر ظلم حاکم بر ما، بنام کشور و ملت و در راه عدالت، اعتصاب غذای خود را بصورت رسمی در تاریخ ۴ دی شروع کرده و به تمام مردم و سازمانهای حقوق بشری اعلام می نمایم».

فیلم زیر: پیام صوتی عادل کیانپور از زندان نسبت به اراجیف دستگاه جنایتکار قضاییه و محسن اژه ای برای بازگشت بی خطر ایرانیان به کشور!

عادل کیانپور: «آقای اژه‌ای گفتید هرکس خارج از کشوره به کشور بازگردد و ما کمک می‌کنیم به زندگی برگردد. منظورتان از زندگی، زندگی در زندان بود؟

عادل پس از ورود به ایران بازداشت شد و در اعتراض به ما‌هها شکنجه و حبس ناعادلانه هفته‌ پیش دست به اعتصاب غذا زد و در زندان جان باخت.





www.youtube.com/watch?v=-cPuS9H2v0s

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان January 2, 2022 11:11 AM

اعتصاب غذا در زندانهای ج- ا بویژه توسط زندانیان سیاسی کاریست بس غلط چراکه رژیم غیر ایرانی ملاها تنها به اربابان بیگانه خود اطاعت امر دارند و به هیچ یک از سازمانهای حقوق بشری تحت هیچ شرایطی خودشان را پاسخگو نمیدانند!
همچنین دو تابعیتی ها و دیگر همیهنانی که در خارج از کشور زندگی میکنند بدانند که اکنون رژیم بدلیل وجود تحریمهای بانکی و دیگر تنگناهای موجود که در سطح بین الملل برایش بوجود آمده سخت بدنبال گروگان کشی ست تا از این طریق برای اخاذی و کسب دلار از دیگر کشورها در برابر گروگانهای خود بویژه دو ملیتها بهره برد!
اما همیهنانی که در خارج از ایران اقامت دارند بدانند که مزدوران آموزش دیده رژیم در تمامی نقاط این کره خاکی بصورت فردی و خانوادگی با برنامه وارد زندگی آنها میشوند و پس از مدتی بشکل مزبوحانه آنها میربایند و به ایران اشغالی میکشانند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا January 2, 2022 02:30 PM

ما به ایرانمان بر خواهیم گشت , هموطنان ما عاشق وطنشان هستنند , ولی ما برای برگزاری دادگاه نورنبگ ۲ به وطن خواهیم آمد , در روزی که شما جنایتکاران , شما شکنجه گران , شما دذد های ثروت صغیر و کبیر , شما جانیان و فتواه داده گانی که شاعران ونویسنگان و فروهر ها سلاخی کردید و شما قاتلان کودکان ایران و سوری با زنجیر و قلاده در صندلی اتهام نشسته باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: