آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 دی ماه 1400 = 02-01 2022

اوضاع کشور؛ هموطنی بجای روحانی اعتراض کرد+فیلم

فیلم زیر: سخنرانی اعتراضی یک هموطن ایلامی به وضع موجود که بازتاب زیادی در استان داشته است

این در حالیست که حسن روحانی پس از کنار رفتن کاملا سکوت کرده و داماد او در باره سکوت روحانی ادعا کرده که هیچ‌‌کس به آقای روحانی نگفته که ساکت باشد.

کامبیز مهدی‌زاده، داماد روحانی در مصاحبه با روزنامه شرق در پاسخ به سوالی درباره ‌"حال و هوای آقای روحانی بعد از تحویل ریاست‌جمهوری" گفت "فشارها از روی او برداشته شد و من این را در چهره آقای روحانی احساس کردم".

وی، درباره علت سکوت روحانی در ماه‌های گذشته و اینکه آیا علت این سکوت "خودخواسته است یا از جایی از او خواسته‌اند" پاسخ داد "هیچ‌‌کس به آقای روحانی نگفته که ساکت باشد و چنین چیزی هم امکان ندارد".

روحانی پس از پایان دوران ریاست جمهوری‌اش عمدتا ساکت مانده و با وجود خبرهای مربوط به عملکرد دولت و شخص خودش در دو دوره ریاست جمهوری و تقاضا برای برخورد با او، پاسخی نداده است.

کامبیز مهدی‌زاده در ادامه این مصاحبه با انتقاد از "تنگ‌ شدن دایره نظام" گفت: اینکه دایره نظام هر روز تنگ‌تر شود، اتفاق خوبی نیست و خطرناک است.





www.youtube.com/watch?v=60nEyGDDYPQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: