آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 دی ماه 1400 = 10-01 2022

هواپیمای اوکراینی؛ واکنش سپاه به‌ افشاگری تکان دهنده

واکنش سخنگوی سپاه به‌دنبال افشاگری تکان دهنده پدر و مادر دو تن از قربانیان هواپیمای اوکراینی و نقش جنایتکارانه پاسداران

به‌دنبال افشاگری تکان‌دهنده پدر و مادر دو تن از قربانیان هواپیمای سرنگون شده اوکراینی و نقش جنایتکارانه سپاه پاسداران، پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه ناگزیر به واکنش شد و تلاش کرد آن را انکار کند.

سخنگوی سپاه پاسداران دیدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران را با خانواده اسدی لاری والدین دو نفر از کشته‌شدگان در هواپیمای اوکراینی تایید کرد اما گفت روایت این خانواده "ناقص، جهت‌دار و تحریف شده" است.

خبرگزاری تسنیم به‌نقل از سخنگوی پاسداران خامنه‌ای نوشت: مادر محترمه شهیدان اسدی لاری در بیان چگونگی دیدار و نیز سخنان فرمانده کل سپاه با وی و همسرش دچار اشتباه شده‌اند و پس از گذشت حدود دو سال از این اتفاق (بهمن ۹۸) نقل ناقص، جهت‌دار و تحریف شده‌ای را ارائه کرده‌اند. این‌که به‌طور نادرست سخنانی مبنی بر این‌که سردار سلامی گفت "اگر اینها نبودند چه جنگی می‌شد؟ و اگر این اتفاق (سانحه) نمی‌افتاد ۱۰میلیون جمعیت کشته می‌شدند و این واقعه باعث شد که این جنگ رخ ندهد!" را به فرمانده کل سپاه نسبت داده‌اند؛ امری خلاف واقع و به دور از انصاف است.

والدین دو تن از جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی توسط سپاه پاسداران، در مصاحبه با روزنامه شرق گفتند که پاسدار حسین سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران با آنها دیدار کرده و به آنها گفته است: شما می‌دانید بچه‌های شما چه جایگاهی دارند و از شهید وسط جبهه جنگ هم نقششان بیشتر است. می‌دانید اگر اینها نبودند، چه جنگی می‌شد؟ اگر این اتفاق نمی‌افتاد، ۱۰میلیون جمعیت کشته می‌شدند و این واقعه باعث شد که این جنگ رخ ندهد.

محسن اسدی لاری پدر این دو جانباخته سقوط هواپیمای اوکراینی که از معاونان وزارت بهداشت در دوره روحانی بوده دو روز پیش از این، در مصاحبه دیگری گفت که سپاه پاسداران از هواپیمای اوکراینی به‌عنوان سپر انسانی استفاده کرده و می‌خواسته که آن را گردن آمریکا بیندازد. (فیلم زیر)






www.youtube.com/watch?v=moqPWyf-p28

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا January 10, 2022 10:35 AM

ملت ایران شکی ندارد که نقشه این جنایت در مغز علیل خامنه ای جنایتکار و ارازل و اوباش سپاه کودک و انسان کش طرح ریزی و عملیاتی شده ٫ اوباشی مثل حاجی زاده جانی که این فرمان اخوند ادم خوار را به اوپراتور داده و حال کوشش میکند خود را بیگناه جلوه دهد باید بداند ٫ این جنایت برای همیشه در خاطره انسان ها خواهد ماند وروزی باید جوابگو باشند اگر تو بیگناه بودی , چرا فورا از پست نان و آب دارت کنار نکشیدی ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: