آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 دی ماه 1400 = 09-01 2022

هلاکت سلیمانی؛ واکنش شدید آمریکا به تهدید رژیم ایران

مشاور امنیت ملی آمریکا امروز هشدار داد در صورتیکه رژیم ایران به هر یک از شهروندان ما (دخیل در هلاکت قاسم سلیمانی) حمله کند، با عواقب جدی مواجه خواهد شد.

جیک سالیوان روز یکشنبه گفت: هرگونه حمله رژیم ایران به اتباع آمریکایی که روز قبل در رابطه با هلاکت سلیمانی تهدیدهايی علیه آنها بیان شده است، با عواقب شدیدی روبرو می‌شود.

جمهوری اسلامی روز گذشته ۵۱ شهروند آمریکایی را در ارتباط با هلاکت قاسم سلیمانی مورد تهدید تروریستی قرار داد.

مایک پومپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، این تهدید را موضوعی بی‌سابقه و خطرناک خواند و اعلام کرد دولت آمریکا مسئولیت حفظ هر شهروند آمریکایی را در برابر تهدیدات دارد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز به رژیم ایران هشدار داد و گفت: اشتباه نکنید: ایالات متحده آمریکا از شهروندانش محافظت و دفاع خواهد کرد.

در بیانیه مشاور امنیت ملی کاخ سفید آمده است: رژیم ایران در حالی اقدام به تهدید مقام‌های آمریکایی کرده که نیروهای نیابتی‌ آن به حمله به نیروهای آمریکایی در خاورمیانه ادامه می‌دهند و همزمان تهدید می‌کنند که در خاک آمریکا و دیگر نقاط دنیا عملیات تروریستی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: ما با متحدان و شرکای خود برای بازدارندگی و پاسخ به هرگونه حمله از سوی رژیم ایران کار خواهیم کرد. اگر اقدامی علیه هر یک از شهروندان ما، از جمله افرادی که دیروز نام برده شد انجام شود، با عواقب جدی مواجه خواهد شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: