آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 دی ماه 1400 = 12-01 2022

زندانی محکوم به اعدام پس از ۲۷ سال حبس: اعدامم کنید

خبرگزاری هرانا – یک زندانی محکوم به اعدام در زندان خرم‌آباد به دلیل عدم توانایی تامین مبلغ درخواستی اولیای دم، مدت ۲۷ سال در این زندان در حال تحمل حبس است. این زندانی که در سال ۷۳ از بابت اتهام قتل بازداشت شده می گوید “به اولیای دم زنگ زدم گفتم من پول ندارم بیا اعدامم کن، گفت من اعدام نمیکنم پول میخواهم”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه اعتماد، یک زندانی در زندان خرم‌آباد در سال ۱۳۷۳ به اتهام قتل به اعدام محکوم شد.

این زندانی که هویت وی در این گزارش “ع.موسوی” عنوان شده است در تشریح ماجرا می گوید: سر حساب و کتاب بحثمون شد و یکی از شریکامون به قتل رسید. چهار نفر به ۱۰ سال حبس و اعدام محکوم شدیم که من متهم ردیف دوم بودم.

وی ادامه داد: ۱۵ سال پیش سه متهم دیگه با پرداخت دیه رضایت گرفتن و از حبس آزاد شدن. یکی ۳۶ میلیون تومان، یکی ۴ میلیون و یکیشون هم ۱۱ میلیون تومان پرداخت کرد. من چون کسی رو نداشتم بره برای رضایت سال ۹۵ من رو از طرف زندان فرستادن برم دم خونه شاکی برای رضایت اونم گفت ۷۰ میلیون تومن بده تا رضایت بدیم. بعد هم چون کسی رو نداشتم بره و بیاد و پولی هم نداشتم بدم برای رضایت همین طوری موندم تو زندان. پارسال رییس زندان رفت پیش شاکی ما برای رضایت، شاکی هم گفت ۸۰۰ میلیون تومان میخوام برای رضایت. رییس زندان هم راضیش کرد به۴۰۰ میلیون تومان اما خب پارسال این رو گفت و هر سال مبلغ رو میبره بالاتر.‌

این زندانی در مورد اینکه چقدر از این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای رضایت تهیه شده است، جواب داد: آه هم در بساطم نیست. هیچی ندارم که بخواهم پرداخت کنم. اعدام من سر جاش هست. به شاکی هم زنگ زدم گفتم من پول ندارم بیا من رو اعدام کن اونم گفت من اعدام نمیکنم پول میخوام. دیگه خسته شدم .جان زندان کشیدن ندارم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: