آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 دی ماه 1400 = 12-01 2022

سپاهیان، روحانی را تهدید کردند: اگر حرف زیادی بزنی..!

اگر حرف زیادی بزنی حسابت با کرام‌الکاتبین است!

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی در یادداشتی نوشت: سردار حاجی‌زاده در گفتگو با کیهان بخشی از صحبت‌های فرماندهان سپاه با حسن روحانی را افشا کرده است.

به گفتۀ حاجی‌زاده، فرماندهان سپاه خطاب به روحانی گفته‌اند: " این چه حرفی است که شما می‌زنید! بعد هم گفتیم اگر این حرفها را بزنید برای ما قابل تحمل نیست. شما هر روز مخالفتی می‌کنید. دفاع از انقلاب و ملت و نظام و رهبری خط قرمز ما است فکر نکن همیشه می‌توانی این حرف را بزنی ما هم سکوت کنیم."

خب، این چه ساختاری است که از یک طرف، رئیس‌جمهورش هر هفته علیه نظامیان و دیگر نهادهای حاکم سخن می‌گفته و از طرف دیگر، نظامیانش هم رئیس‌جمهور را تهدید می‌کردند که اگر حرف زیادی بزنی حسابت با کرام‌الکاتبین است!

در واقع مردم شاهد همین عجایب و غرایب بودند که در بهار امسال اکثریت‌شان عطای شرکت در انتخابات را به لقایش بخشیدند!

به گزارش بی بی سی، آقای حاجی زاده گفته است: اگر یادتان باشد رهبری صحبتی می‌کرد هفته بعد آقای روحانی موضع می‌گرفت، سپاه را تخریب می‌کرد، هر روز به خودی‌ها حمله می‌کرد. در آن جلسه که ما رفتیم پیام جلسه این بود و همه این را گفتیم که آقای روحانی ما کمک شما هستیم. آدم نباید خودزنی کند… برای ما قابل تحمل نیست. شما هر روز مخالفتی می‌کنید. دفاع از انقلاب و ملت و نظام و رهبری خط قرمز ما است فکر نکن همیشه می‌توانی این حرف را بزنی ما هم سکوت کنیم.

فرمانده هوافضای سپاه گفته قاسم سلیمانی در آن جلسه به رئیس جمهور وقت گفته بود: آقای روحانی می‌خواهی مسیر احمدی‌نژاد را بروی؟ تو هم می‌خواهی مثل او بشوی؟ مردم به تو رأی داده‌اند و رئیس‌جمهور شدی بیا دست به دست هم دهیم کمک کنیم کشور را درست کنیم. برای چه خودزنی می‌کنی؟ برای چه هر روز به خودمان حمله می‌کنی؟ بیا مشکلات را حل کنیم.

کامبیز مهدی‌زاده، داماد روحانی پیش تر در مصاحبه با روزنامه شرق در پاسخ به سوالی درباره ‌"حال و هوای آقای روحانی بعد از تحویل ریاست‌جمهوری" گفته بود: "فشارها از روی او برداشته شد و من این را در چهره آقای روحانی احساس کردم".

وی، درباره علت سکوت روحانی در ماه‌های گذشته و اینکه آیا علت این سکوت "خودخواسته است یا از جایی از او خواسته‌اند" پاسخ داد "هیچ‌‌کس به آقای روحانی نگفته که ساکت باشد و چنین چیزی هم امکان ندارد".

روحانی پس از پایان دوران ریاست جمهوری‌اش عمدتا ساکت مانده و با وجود خبرهای مربوط به عملکرد دولت و شخص خودش در دو دوره ریاست جمهوری و تقاضا برای برخورد با او، پاسخی نداده است.

کامبیز مهدی‌زاده در ادامه این مصاحبه با انتقاد از "تنگ‌ شدن دایره نظام" گفت: اینکه دایره نظام هر روز تنگ‌تر شود، اتفاق خوبی نیست و خطرناک است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: