آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 دی ماه 1400 = 13-01 2022

اظهارات دردناک زن شکنجه‌دیده توسط شوهر حزب‌اللهی

اولین جلسه رسیدگی به پرونده ضرب‌و‌جرح و قطع عضو یک زن از سوی شوهرش در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

به گزارش شرق، این زن که اشرف حسینی نام دارد، آذر سال گذشته به دست شوهرش مورد ضرب‌و‌جرح قرار گرفت و یک دستش از مچ قطع شد و بینایی یک چشمش را هم از دست داد. او پیش‌از‌این در گفت‌وگو با «شرق» جزئیات خشونت شوهرش را توضیح داده و گفته بود در 27 سال زندگی مشترک با همسرش چطور مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این زن که لیسانس حقوق دارد و کارمند یک نهاد رسمی است، به‌ دلیل جراحات وارده بر بدنش یک سال است که در مرخصی استعلاجی به سر می‌برد و هنوز نتوانسته با وضعیت جدیدش کنار بیاید.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده شد. نماینده دادستان که در جلسه دادگاه حاضر بود، کیفرخواست علیه متهم را قرائت کرد و گفت: متهم محسن 56‌ساله از 10 آذر سال گذشته به جرم شروع به قتل و قطع عضو اشرف حسینی همسرش متهم و بازداشت است. متهم با واردکردن ضربات قمه دست‌ساز خودش اقدام به قطع تاندون‌های دست شاکی و قطع انگشتان دست او کرده و ضربات دیگری نیز بر سر و صورت و چشم او وارد کرده است و در نهایت با توجه به اینکه تصور می‌کرده اشرف فوت شده، او را رها کرده و به وارد‌کردن ضربات ادامه نداده است. متهم بعد از بازداشت در شعبه بازپرسی به اعمال مجرمانه اعتراف کرده و گفته ضربات را به قصد کشت زده و علت اینکه رها کرده است، هم این بوده که تصور می‌کرده همسرش فوت کرده است. او انگیزه‌اش را از این کار سوء‌ظن به همسرش عنوان کرده و مدعی شده عکس و فیلم از همسرش دیده است. این در حالی است که این موضوع هیچ وقت اثبات نشد و تحقیقات ما نشان می‌دهد چنین چیزی صحت ندارد.

در ادامه اشرف حسینی در جایگاه قرار گرفت و شکایت خود را مطرح کرد. او گفت: من قبل از حادثه از محسن شکایت کردم؛ چون من را کتک زده و دنده‌ام را شکسته بود و من مدتی در بیمارستان بودم و بعد هم به خانه مادرم رفتم؛ اما او با وثیقه آزاد شد. او 25 آبان سال گذشته گفت از خانه می‌رود تا من برگردم و به بچه‌ها گفته بود که به مادرتان بگویید برگردد. چون دخترم کرونا گرفته بود، من برگشتم. البته شوهرم قبول کرده بود به خانه نیاید و من هم به‌همین‌خاطر برگشتم. روز حادثه دیدم او پشت در است. خواستم فرار کنم که اولین ضربه قمه را زد و بعد هم من بیهوش شدم و زمانی که به هوش آمدم، سه ماه گذشته بود. وقتی به هوش آمدم تازه فهمیدم چه بلایی سرم آمده است.

سپس پسر متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: پروز حادثه من تجریش بودم که مادرم با هول خیلی زیاد به من زنگ زد و گفت پدرت آمده و درگیری راه انداخته، زودتر خودت را برسان. من با عجله به خانه برگشتم. وقتی رسیدم دیدم مادرم روی زمین افتاده است. با اورژانس تماس گرفتم و انگشت‌های مادرم را که روی زمین افتاده بود، پیدا کردم و در یخ گذاشتم و تحویل اورژانس دادم و سوار آمبولانس شدم و همراه مادرم به بیمارستان رفتم. سر مادرم شکافته بود و من برای اینکه آسیبی به او وارد نشود، سرش را با دستانم نگه داشتم و در بیمارستان مادرم را از من گرفتند.

این پسر جوان گفت: من به‌شدت دچار مشکلات روحی و روانی شده‌ام و بدون قرص نمی‌توانم بخوابم و حالم اصلا خوب نیست. من صحنه‌هایی را دیدم که حتی در فیلم‌ها هم نمی‌شود دید.

سپس عبدالصمد خرمشاهی، وکیل شاکی، در جایگاه قرار گرفت. او نیز خلاصه‌ای از شرح ماجرا را توضیح داد و گفت: متهم خودش اقرار کرده که قصد قتل داشته است؛ ضمن اینکه نحوه عملکرد او نشان می‌دهد که قصد کشتن داشته است؛ بنابراین کیفرخواست به‌درستی اتهام شروع به قتل را وارد دانسته است. من هم از طرف موکلم درخواست مجازات متهم و قصاص او را دارم.

بعد از گفته‌های وکیل متهم و شکات با توجه به پایان وقت اداری ادامه رسیدگی به این پرونده و اخذ دفاعیات متهم به سه هفته بعد موکول شد.




ایران فردا January 13, 2022 12:27 PM

خبر بدی برای اخوند های جنایتکار ٫ برای شکنجه گران ملا ها , برای جنایتکاران سپاهی ٫ امروز در کبلنس المان یک شکنجه گر سوری که به خیال خودش المان جای بی خطری برای او می‌باشد به جرم جنایت علیه بشریت و شکنجه به حبس ابد محکوم شد
شما جنایتکاران این فرقه انسان کش و تبهکار در هیچ کجای این جهان متمدن امن نیستید ٫ ما تا جهنم شما جانی ها را تعقیب خواهیم کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: