آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 دی ماه 1400 = 14-01 2022

دیدن دوره‌ گردهای نفت فروش در تهران به چه معناست؟

تهرانی‌ها به دلیل گرانی گاز برای گرمایش به نفت روی آورده‌اند!

اخیرا با دیدن دوره‌گردهای نفت فروش در تهران این سوال مطرح می‌شود که بشکه‌های پُر از نفت چطور و از کجا به دست این دوره‌گردها رسیده است؟ چرا در پایتخت که تمام خانه‌های آن گازرسانی شده نفت بفروش می‌رسد؟

محمد عبادی، فروشنده نفت دوره گرد گفت :مردم تهران این روز‌ها به دلیل گرانی گاز مردم به استفاده از وسایل گرمایشی نفتی روی آورده‌اند. آنها از خرید نفت لیتری ۶ هزار تومان استقبال می‌کنند. حالا برای پخت و پز در خانه‌ها و گرمایش ویلاهایشان یا شستشوی برخی قطعات چاپ خانه و سایر کارگاه‌های تولیدی!

نیسان‌های تانکر دار که پاتوق آنها میدان اعدام (محمدیه) است نفت آزاد را لیتری سه هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار و ۳۰۰ تومان به دوره گرد‌ها می‌فروشند.

آنها سهمیه نفت روستا‌ها و شهر‌های کوچک مانند الموت، رستم آباد، روستا‌های اردبیل و رشت و ده‌ها روستا و شهر کوچک را خریداری و به تهران وارد می‌کنند.

این فروشنده نفت درپاسخ به این سوال که کدام بخش از شهر تهران نفت بیشتری خریداری می‌کند گفت: ساکنین بیشتر خیابان‌ها از مجیدیه، سید خندان، نیاوران و سعادت آباد گرفته تا نیروهوایی، اسکندری، افسریه وحتی بازار بزرگ تهران نفت خریداری می‌کنند.

این نفت فروش دوره گر تأکید کرد؛ امسال علاوه بر مردم سایر شهرها، تهرانی‌ها نیز بیشتر از سال گذشته نفت می‌خرند.

منبع : اقتصاد۲۴



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: