آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 دی ماه 1400 = 17-01 2022

پول‌های بلوکه شده ایران؟؛ لغو دیدار مقام ​کره‌ای در امارات

منابع خبری از لغو دیدار رئیس جمهور کره جنوبی با ولیعهد امارات بدون دلیل و اعلام قبلی توسط ابوظبی خبر دادند.

این در حالیست که شبکه المیادین نزدیک به جمهوری اسلامی اعلام کرد که حمله حوثی های یمن به عمق خاک امارات با ۲۰ پهپاد و ۱۰ موشک بالستیک انجام شده است. خبرگزاری امارات از کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در اثر انفجار در مخازن نفتی خبر داد.

به گزارش سایت حکومتی شفقنا؛ دیدار رئیس جمهور کره جنوبی که برای یک دیدار برنامه‌ریزی شده با ولیعهد امارات در دبی به سر می‌برد توسط مقامات ابوظبی لغو شده است.

به گفته یک مقام کره ای؛ مقامات اماراتی این دیدار را محترمانه و به دلایل اضطراری و پیش بینی نشده لغو کردند.

این مقام عالی رتبه کره جنوبی گفت: این دیدار بدون آنکه علت اصلی آن مشخص باشد لغو شده است.

اخیرا برخی منابع از احتمال آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی در پی مذاکراتی در وین خبر داده بودند. احتمالا یکی از موضوعات گفتگوهای رئیس جمهور کره جنوبی در امارات پیدا کردن راهی برای انتقال این پول ها به ایران بوده است.



حقیقتگو January 17, 2022 08:42 PM

بایدن مسبب اصلی دراین حملات است زیراکه پول های بلوکه شده میلیاردها دلاری دربانک کره جنوبی که ناشی ازفروش نفت متعلق به مردم ایران وپولهای انهم که متعلق به مردم ایران است برخلاف خواست کنکره امریکا و پنهانی روانه گنجینه عبابردوش جلاد تازی خامنه ای وسپاه کرده است وهمین بایدن هم که حوثی ها وحشی وتروریست ازلیست تروریست هائی که ترامپ وارد کرد خارج کرد وبنای خوش وبش کردن با حوثی ها را گذاشت بدون شک وشبهی بایدن یک کمونیست استتارشده وعامل روسیه وچین است که خواسته ومنافع روس ها وچینی ها و خامنه ای ها وتروریست ها درمنطقه خاورمیانه وانهم با مقادیر نجومی دلاری حمایت وپشیبانی می کند درحقیقت محض جملات حوثی ها نشانه ای ازروان شدن چمدان های دلاری به آنهاست کنکره امریکاوجمهوری خواهان برای خلع کردن بایدن روس هاازمقام رئیس جمهوری باید فلفوربپاخیزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: