آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 دی ماه 1400 = 19-01 2022

سناتور: رژیم ایران دشمن ماست و قابل اعتماد نیست

سناتور ریک اسکات (چهارشنبه ۲۹دی) طی پیام توئیتری برای مخالفت پیوستن مجدد به توافق برجام نوشت: رژیم ایران دشمن ما است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد، اما بایدن فقط مماشات ضعیفی از خود نشان داده است. زمان آن فرا رسیده است که سنا قطعنامه من برای مخالفت با پیوستن مجدد به توافق شکست‌خورده ایران را تصویب کند و روشن کند که اجازه نخواهیم داد بایدن امنیت ملی ما، منافع ایالات متحده و متحدانمان مانند اسراییل را به خطر بیندازد.

سناتور جیم ریش عضو ارشد دیگر سنای آمریکا هم در پیام توئیتری با اشاره به حمله تروریستی حوثی های یمن به امارات نوشت: این یک اقدام تروریستی خطرناک تحت حمایت رژیم ایران است و نه یک عضو مسئول جامعه بین‌المللی. این [اقدامات تروریستی] باید متوقف شود.




حقیقتگو January 19, 2022 06:17 PM

درحقیقت محض سازمان مخوف جاسوسی سیا امریکا همه گونه فن وفنون اطلاهاتی ازتمام کره زمین دارد باید درپشتیبانی ازجمهوری خواهان وسیاسیون ونظامیون سابقه دارامریکا برعلیه بایدن واعمال وکردارش قد علم کند چین درصئد تصاحب تایوان و کره شمالی درصدد تصاحب کره جنوبی وتهدید ژاپن و امریکاوروسیه درصدد تصاحب اوکراین برآمده است وهمزمان حکومت تازی مشغول ارسال تجهیزات نظامی روسی به یمن وحمله به عربستان و امارات و همزمان هم بمب اتم سازی چه با توافق و چه بدون آن ادامه خواهد داد پس باید دلیل این ظهوراین بهران های فاجعه باررا جستجو کرد وچه فردی و چه گروهی مسئول ومشوق ان ها هستند؟بیرون اوردن نظامیون امریکا ازافغانستان وخروج انها هم ازعراق به نفع روسیه وچین نیست؟بایدن یک کمونیست استتارشده است ودرجهت منافع روسیه وچین وگماشته شان حکومت تازی وشیخ نصرالله ها عمل می کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: