آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 بهمن ماه 1400 = 21-01 2022

ببینید چه وضعی شده که صدای مراجع هم در آمده است!

ببینید چه وضعی در کشور حاکم شده که صدای مراجع حکومتی هم در آمده است

جوادی آملی از مراجع حکومتی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی درباره فساد و دزدی‌ها در نظام هشدار داد: گاهی مشکلات اقتصادی باعث می‌شود حتی یک حکومت بزرگ سقوط کند

این مرجع حکومتی گفت: اختلاس های میلیاردی از افراد عادی ساخته نیست. این اختلاس ها با قلم افراد صورت می‌گیرد نه با زور اسلحه.

وی هم‌چنین هشدار داد: فقیر ستون فقراتش شکسته؛ کسی که ستون فقراتش بشکند، از حکومت حرف شنوی ندارد.

زمانی با سی هزار تومان می‌شد خانه خرید، اما الان یک کیلو میوه هم نمی‌دهند!

یک مرجع حکومتی دیگر با انتقاد از کاهش ارزش پول ملی کشور خاطرنشان کرد: ارزش پول ملی ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای پایین است.

‌آخوند نوری همدانی در دیدار رئیس کل بانک مرکزی به بیان مشکلات اقتصادی موجود در جامعه پرداخت و با انتقاد از کاهش ارزش پول ملی کشور خاطرنشان کرد: امروز باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم این خلأ را جبران کنیم؛ ارزش پول ملی ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای پایین است، ما باید اشکالات موجود در این زمینه را رفع کنیم. زمانی با سی هزار تومان (پیش از انقلاب) می‌شد خانه خرید، اما الان یک کیلو میوه هم نمی‌دهند!



droogh shnas January 21, 2022 11:41 AM

هر مسئول و یا نیمه مسئولی از هر گوشه در میاد و سخن در میکنه چنین است و چنان است و ما باید چنین کنیم و چنان کنیم ,,این تمام هنری است که این جماعت دارد چیزی که نمیدانند یا میدانند و خود را به خواب زده اند اینکه تمام افرادمسئول بی کفایت هستند طرف را از سازمان صدا و سیما بر میدارند و مسئول پتروشیمی میکنند نتیجه اش هم همان افتضاحی میشه که در گفتگوی تلویزیونی پیش آمد اطلاعات صفر صفر مطلق افراد صلاحیت دار را هم فراری دادند اینها که مانده اند به قول خودشان آدمهای صالح و معتقدی هستند خوب بفرمایید چرا مثل حیوانی که در گل مانده باشد کاری از پیش نمیبرید که هیچ خیلی هم پر رو هستید اگر معتقدید که اسلام کاملترین قوانین را دارد بسم الله توهم زده های عصر حجر

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز January 21, 2022 11:56 AM

این روحانی هنوز متوجّه دستورات اسلام عزیز نشده است که مردم باید به فرمایش رهبر معظّمشان با خر بروند و برای نداشتن فضولات باید مثل امامانشان یا غذا نخورند و یا بسیار کم بخورند! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: