آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 بهمن ماه 1400 = 21-01 2022

اسرائیل به رابطه خامنه‌ای و چین حساس شده؛ تهدید علنی

اسرائیلی‌ها به رابطه رژیم ایران و چین حساس می‌شوند....ماموریت اصلی اسرائیل آسیب‌زدن به رژیم ایران است

روابط رو به رشد چین و حکومت ایران تهدیدی برای اسرائیل است

چین در پروژه‌های عظیم در سراسر خاورمیانه مشارکت دارد و خدا می‌داند که چه میزان اطلاعات از طریق این برنامه‌ها توسط چین جمع آوری شده و با آن چه می‌توان کرد.

گزارشگر کانال ۱۲ اسرائیل می گوید: برای درک این که موازنه قدرت در مقابل چشمان ما در حال تغییر است نیازی نیست که لزوما کارشناس مسائل چین باشید.

وی گفت: تنها سه روز پیش، رسانه‌های غربی گزارش دادند که چین و ایران در حال تعمیق همکاری‌ها به عنوان بخشی از توافق نامه راهبردی ۲۵ ساله میان دو کشور هستند که سال گذشته بین ایران و چین امضا شده بود. این توافق راهبردی اکنون در حال اجراست. این موضوع نشان می‌دهد که چین بیش از هر زمان دیگری در منطقه ما فعال است و منافع متحدمان آمریکا را تهدید می‌کند.

اغراق آمیز نیست اگر بگوییم رویکرد چین در مورد اطلاعات حساس در منطقه از جمله زیرساخت‌های غیر نظامی و فناوری تهدیدی برای امنیت ملی کشور ما خواهد بود.

گزارشگر اسرائیلی افزود: اخیرا یک جنس چینی خریدم ولی توجه نشده بودم که کاملا ایمن نیست چرا که به نظرات نوشته شده توسط سایر خریداران توجه نکرده بودم. شاید من نیز از اختلال نقص توجه رنج می‌برم! خوشبختانه این موضوع ساده من را به لبه پرتگاه نخواهد برد. پرتگاه ایرانی و چینی، اما از همیشه به ما نزدیک‌تر است.

ماموریت اصلی اسرائیل آسیب‌زدن به رژیم ایران است

در همین حال نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل گفت که ماموریت اصلی اسرائیل آسیب‌زدن به رژیم ایران است.

بنت، شامگاه پنج‌شنبه در حساب کاربری توییتر خود از نشست با رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل با هدف بررسی چالش‌ها به‌ویژه «تهدید ایران» خبر داد.

به گزارش العربیه، نخست‌وزیر اسرائیل تاکید کرد که ماموریت اصلی او و کشورش در مرحله پیش رو آسیب‌زدن جدی به حکومت ایران و مناسبات آن در مناطق مختلف جهان است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: